تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1
در نامه‌ای به حدادعادل مطرح شد؛

اعتراض پیرهادی به عدم رعایت فرآیند قانونی در تدوین فهرست شورای ائتلاف

  • کد خبر : 230178
  • 07 اسفند 1402 - 13:43
اعتراض پیرهادی به عدم رعایت فرآیند قانونی در تدوین فهرست شورای ائتلاف
نامزد انتخابات مجلس طی نامه‌ای به رعایت نشدن فرآیند قانونی در تدوین فهرست شورای ائتلاف اعتراض کرد.

جمهوریت-«محسن پیرهادی» نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در نامه‌ای خطاب به رئیس و اعضای شورای انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران و همچنین مدیر نظارت و بازرسی ائتلاف نسبت به طی نشدن فرایند قانونی شورای ائتلاف اعتراض کرد و خواستار تغییر فهرست شد.

در این نامه آمده است: «با احترام به استحضار می‌رساند، حسب اطلاع از اعضای متعددی از شورای انتخاب در فرآیند انتخاب اعضای فهرست تهران، قواعد و فرایند قانونی به درستی و صحت اجرا نشده و به طور مشخص بعد از خروج آقای محسن دهنوی، نفر بعدی که اینجانب با آرای برابر ۱۸ رأی با نفر آخر و با قرعه کشی انتخاب نشدم؛ می‌ بایست جایگزین ایشان می‌شدم که متاسفانه فرد دیگری که در فرایند بررسی دارای ۷ رای بود جایگزین شد.

پیرهادی در مطلب خود آورده است: لذا با توجه به ضرورت رعایت حق‌الناس مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و اجرای مقررات مصوب شورای مرکزی و ضوابط اعلامی شورای انتخاب و فرصت محدود چند روزه تا برگزاری انتخابات، خواهشمند است دستور فرمایید، به فوریت موضوع اصلاح و فهرست اصلاح شده به اطلاع عموم مردم شهیدپرور و انقلابی برسد.

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بدیهی است حق اینجانب برای پیگیری موضوع تا حصول نتیجه پابرجاست.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=230178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰