تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
3

واکنش رسانه جبهه پایداری به رد درخواست اقامت دائم اسحاق قالیباف در کانادا

  • کد خبر : 229999
  • 04 اسفند 1402 - 14:43
واکنش رسانه جبهه پایداری به رد درخواست اقامت دائم اسحاق قالیباف در کانادا
حالا در جدیدترین اقدام، رسانه‌های حامی قالیباف، به وارونه‌نمایی سخنان وزیر مهاجرت مبادرت نموده‌اند، تا شاید با شعبده‌بازی بتوانند تمام ماجرا را از اساس دروغ جلوه دهند.

جمهوریت – رجانیوز نوشت: هفته گذشته با انتشار تصویری از حکم دادگاه فدرال کانادا در شبکه‌های اجتماعی، مشخص شد اسحاق قالیباف، پسر کوچک محمدباقر قالیباف برای گرفتن اقامت کانادا به دستگاه قضایی این کشور متوسل شده است.

 بر اساس سند منتشرشده، فرزند محمدباقر قالیباف از ادارۀ مهاجرت کانادا به دلیل طولانی‌شدن روند بررسی پرونده‌اش در زمینۀ گرفتن اقامت به دستگاه قضایی این کشور شکایت کرده و از دادگاه فدرال خواسته بوده در این زمینه مداخله کند. دادگاه فدرال کانادا نیز در این حکم از سازمانی که مسئول امور مهاجران در این کشور است، خواسته که به‌موقع به درخواست اقامت اسحاق قالیباف پاسخ دهد.
با انتشار این سند، رسانه‌ها و اطرافیان رئیس مجلس با طرح ادعاهای عجیب و مکرری همچون درخواست اقامت برای تحصیل، نخبه بودن او و… تلاش داشتند تا از بار منفی ماجرا بکاهند؛ اما اسناد منتشر شده این ادعاهای خلاف را یکی پس از دیگری برملا کرد.
حالا در جدیدترین اقدام، رسانه‌های حامی قالیباف، به وارونه‌نمایی سخنان وزیر مهاجرت مبادرت نموده‌اند.
درحالی‌که مارک میلر، وزیر مهاجرت کانادا در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت درخواست اقامت دائم اسحاق قالیباف، فرزند محمدباقر قالیباف رئیس مجلس ایران در تاریخ ۶ فوریه رد شده است؛ برخی رسانه‌های طرفدار قالیباف این خبر را با عنوان تکذیب اقامت اسحاق قالیباف منتشر کرده‌اند تا شاید با شعبده‌بازی بتوانند تمام ماجرا را از اساس دروغ جلوه دهند.
این تلاش‌های عجیب به‌جای بیان واقعیت نه‌تنها با اخلاق اسلامی بلکه با اخلاق حرفه‌ای در کار خبرنگاری نیز مغایرت دارد. این بداخلاقی‌ها تنها بی‌اعتمادی مردم به‌نظام و مسئولین را در پی دارد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=229999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰