تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
3
معاون سپاه:

انتخابات مانند غزه در محاصره است

  • کد خبر : 225656
  • 20 دی 1402 - 19:50
انتخابات مانند غزه در محاصره است
سرهنگ پاسدار«مجید بذرافکن» معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: زیرساخت‌های فضای مجازی در اختیار دشمنان است از طرفی مردم رغبت چندانی به تماشای تلویزیون ندارند، اما خیابان‌ها محیطی است که بسیجیان برای تبلیغ و بازگو کردن حقایق می‌توانند از آن استفاده کنند و از این فرصت نباید غافل شد.

جمهوریت-سرهنگ پاسدار«مجید بذرافکن» معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: زیرساخت‌های فضای مجازی در اختیار دشمنان است از طرفی مردم رغبت چندانی به تماشای تلویزیون ندارند، اما خیابان‌ها محیطی است که بسیجیان برای تبلیغ و بازگو کردن حقایق می‌توانند از آن استفاده کنند و از این فرصت نباید غافل شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتخابات از هر جهت مانند غزه در محاصره دشمنان است و باید نسبت به این مهم هوشیار باشیم.
سرهنگ پاسدار«مجید بذرافکن» روز چهارشنبه در آیین اختتامیه جشنواره رسالت ماندگار که با حضور پایگاه‌های بسیج استان مرکزی در اراک برگزار شد، افزود: عزم بسیج در انتخابات یک عزم تمام کننده است و تلاش برای افزایش مشارکت مردم در حقیقت ایستادگی در جبهه مقاومت و مبارزه با دشمنان است.
وی ادامه داد: مدل مقاومت در پیروزی انقلاب اسلامی به جهان ارائه شد و در انتخابات باید مشارکت را نشان و الگو برای سایرین قرار دهیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیجیان را یاوران و مجاهدان مقام معظم رهبری دانست و افزود: جنایت رژیم صهیونیستی آن‌ها را رسوا کرد و رای دادن هر یک از مردم ایران اسلامی در انتخابات پیش‌رو در حقیقت یک ضربه به رژیم کودک‌کش و دسیسه‌های این رژیم و حمایت‌گرانش است.
بذرافکن خاطر نشان کرد: زیرساخت‌های فضای مجازی در اختیار دشمنان است از طرفی مردم رغبت چندانی به تماشای تلویزیون ندارند، اما خیابان‌ها محیطی است که بسیجیان برای تبلیغ و بازگو کردن حقایق می‌توانند از آن استفاده کنند و از این فرصت نباید غافل شد.
وی تاکید کرد: بسیجیان باید همانند بچه‌های حماس و جهاد اسلامی که امروز زیر آوار زندگی می‌کنند مبارزه داشته باشند و در برابر جنگ روانی دشمن مقاومت کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: یک ایران به قلب کشور یعنی اراک نگاه ویژه دارند و این استان به عنوان زادگاه رهبر کبیر انقلاب و باتوجه به اینکه در محور ارتباطی بین استان‌ها قرار دارد می‌تواند مبلغ موثری باشد.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز گفت: زمان جنگ تحمیلی فشارهای سیاسی برای انجام عملیات زیاد بود و این شرایط در مذاکرات هم وجود دارد.
«سردار محسن کریمی» با اشاره به روز ۲۰ دی‌ماه سالروز شهادت شهید کاوه نبیری بیان کرد: انجام عملیات در زمان جنگ تحمیلی شرایط بسیار خاصی داشت و بعضی از عملیات‌ها پشتوانه یک ساله داشتند و روزها بررسی‌های کارشناسی و مهندسی انجام می‌شد که یک عملیات به سرانجام برسد.
وی ادامه داد: با همه شرایط سخت موجود فشارهای روانی بسیاری از سوی برخی افراد وگروه‌ها وجود داشت که می‌گفتند اگر نمی‌توانید عملیات انجام دهید ما به سمت مذاکره حرکت و جنگ را به سمت مذاکره با دشمن ببریم که همین فشارها در شرایط کنونی و مذاکرات با غرب وجود دارد.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: با همه این مباحث عملیات کربلای چهار برنامه‌ریزی شد و ماه‌ها برای این عملیات تلاش شده بود، اما متاسفانه با همه تلاش صورت گرفته ما از دشمن شکست خوردیم و با پیچیده‌ترین و بزرگ‌ترین موانع مواجه شدیم و با ترفندهای بسیار پیچیده به ما اجازه ورود داده نشد.
سردار کریمی افزود: ۲۰ شب در شوک این عملیات قرار داشتیم و شهید کاوه نبیری با وجود اینکه روحیه قوی از خصوصیات اخلاقی‌اش بود در این شب‌ها به شدت متاثر از شکست خورده شده و تلاشی که بی‌نتیجه ماند بود.
وی با اشاره به فرمان امام خمینی(ره) در اجرای عملیات کربلای پنج و ادامه حمله گفت: رهبر کبیر انقلاب دستور دادند که از همان ناحیه‌ای که دشمن شما را شکست داده و مشغول خوشحالی برای پیروزی است حمله را آغاز کنید.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عنوان کرد: این مکان دقیقا همان نقطه‌ای بود که مقابل ترفندهای پیچیده عبوری دشمن قرار می‌گرفتیم و امکان غافل‌گیری نبود و با این شرایط عقل حساب‌گر این اقدام را درست ارزیابی نمی‌کرد.
سردار کریمی اظهار کرد: سربازان انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی در کنار بهره‌گیری از درایت افرادی بودند که با قلب خود حضور پیدا کرده بودند و بر همین اساس همه فرضیه‌ها کنار گذاشته شد و عملیات کربلای پنج انجام و دشمن را شکست دادیم.
وی خاطر نشان کرد: در چنین روزی که نیروهای ما در حال ادامه عملیات کربلای پنج با غلبه بر دشمن بودند یکی از پایگاه‌های عراقی در حال مقاومت در برابر یورش شیرمردان انقلاب اسلامی با شلیک یک گلوله شهید کاوه نبیری را به درجه شهادت رساند.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: شهید کاوه نبیری مصداق کلام امام علی(ع) است که اگر فردی طالب رسیدن به کمال است باید زندگی را آگاهانه شروع کند عارفانه ادامه دهد و عاشقانه به پایان برساند و شهید کاوه نبیری زمان شهادت به واقع به آن کمال رسیده بود.
در پایان از آثار برگزیده که در ۱۱ محور تهیه و به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=225656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰