تاریخ : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 30 June , 2024
1
امام جمعه اصفهان:‌

ببینید کدام فرد راه رئیسی را ادامه می‌دهد

  • کد خبر : 240676
  • 07 تیر 1403 - 16:54
ببینید کدام فرد راه رئیسی را ادامه می‌دهد
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: ببینید کدام فرد می‌تواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد و مشکلات را برطرف کند و تجریه کاری دارد.

جمهوریت –نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: ببینید کدام فرد می‌تواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد و مشکلات را برطرف کند و تجریه کاری دارد.

آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد شامگاه چهارشنبه در مراسم سالگرد شهدای هفتم تیر در اردستان اظهار داشت: مردم بعد از ۴۳ سال از شهادت شهید بهشتی و همراهانشان همواره جلسات آن‌ها را پرشور و نورانی برگزار می‌کنند و جلسه هفتم تیر یک جلسه ملی است و وابسته به یک شخص یا یک شهید نیست و مربوط به همه شهدای هفتم تیر است و همه باید آن را گرامی بداریم چرا که همه این عزیزان شهدای خدمت بوده‌اند.

وی افزود: جلسه امسال  جهات مختلفی دارد و آن اینکه چهلم شهدای خدمت هم است و این جلسه به نام چهلم آن شهدا هم برگزار شده است و ولادت موسی بن جعفر علیه‌السلام هم است و شبی با عظمت و با ارزشی است که امید است همواره اینگونه روزها و شب‌ها را قدر بدانیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: شهید بهشتی بیان کرد که ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت و این بیان یک جمله یا یک حرف نیست بلکه یک مکتب است و اصلا مکتب همه پیامبران، ائمه و علما همین است که باید شیفته خدمت باشند نه تشنه قدرت و همواره باید در خدمت اسلام و جامعه و بشریت باشند.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=240676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰