تاریخ : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 28 June , 2024
0

روزنامه خراسان: در نظرسنجی های ۷۲ ساعت گذشته پزشکیان رشد محسوسی داشته؛ چاره‌ای جز اجماع اصولگرایان وجود ندارد

  • کد خبر : 240342
  • 04 تیر 1403 - 12:55
روزنامه خراسان: در نظرسنجی های ۷۲ ساعت گذشته پزشکیان رشد محسوسی داشته؛ چاره‌ای جز اجماع اصولگرایان وجود ندارد
به نظر می رسد اصولگرایان چاره ای جز اجماع و رسیدن به نامزد واحد آن هم هر چه سریعتر ندارند ،اجماعی که البته بر مبنای مراکز افکار سنجی معتبر باشد، گزینه نهایی موجب شکل گیری دوقطبی با آقای پزشکیان نشود و البته آرای مردد که سرنوشت ساز نیز هستند از بلاتکلیفی در بیایند.
جمهوریت -روزنامه خراسان نوشت: کم‌کم به روز حساس ۸ تیر ماه نزدیک می‌شویم و هریک از ۶ نامزد آخرین تیرهای ترکش خود را شلیک می کنند، هرچند کماکان داده های مراکز معتبر افکارسنجی در کشور درباره انتخابات ریاست‌ جمهوری نشان می‌دهد رقابت همچنان سه ضلعی و بین قالیباف، پزشکیان و جلیلی است اما در ۷۲ ساعت گذشته آرای آقای پزشکیان رشد محسوسی داشته است و آقایان قالیباف و جلیلی در کنار هم رقابت سنگینی دارند.
اگر انتخابات به دور دوم برود، روندها و تحلیل‌ها و تجربه‌های انتخابات پیش نشان می‌دهد که ستاد و هواداران آقای پزشکیان امیدوارتر خواهند بود و احتمال رأی‌آوری او را جدی‌تر خواهند شمرد.
به نظر می رسد اصولگرایان چاره ای جز اجماع و رسیدن به نامزد واحد آن هم  هر چه سریعتر ندارند ،اجماعی که البته بر مبنای مراکز افکار سنجی معتبر باشد، گزینه نهایی موجب شکل گیری دوقطبی با آقای پزشکیان نشود و البته آرای مردد که سرنوشت ساز نیز هستند از بلاتکلیفی در بیایند.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=240342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰