تاریخ : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 26 June , 2024
2

قالیباف برای کاندیدا نشدن در انتخابات ۱۴۰۳ تعهد داده است؟

  • کد خبر : 238188
  • 11 خرداد 1403 - 12:11
قالیباف برای کاندیدا نشدن در انتخابات ۱۴۰۳ تعهد داده است؟
دنیا مالی موضع قالیباف را در خصوص احتمال ثبت نام در انتخابات را اینگونه توضیح داد که از ابتدای مطرح شدن تاریخ انتخابات ریاست جمهوری در ٨ تیر ماه آقای قالیباف در این باره سکوت و اظهار کرده‌اند که فکر نمی‌کنم که شرکت کنم، البته بسیاری از افراد در داخل و خارج از مجلس که ایشان را می‌شناسند و با توانمندی ایشان آشنا هستند، به دنبال راضی کردن آقای قالیباف برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری هستند.
جمهوریتدنیا مالی نماینده بندر انزلی گفت: در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس با قالیباف، ایشان نفیاً و اثباتاً سخنی در خصوص عدم شرکت در انتخابات نگفت و اظهارنظر نکرد و برای عدم شرکت در انتخابات ریاست جمهوری هیچ تعهدی نداد.
خبری که پس از ریاست قالیباف از موضع گیری رئیس مجلس در رسانه‌ها منتشر شد مصاحبه غلامرضا نوری‌قزلجه، عضو فراکسیون مستقلین مجلس بود که گفته بود: دلیل رای بالای قالیباف برای ریاست پارلمان، نظر مثبت فراکسیون مستقلین بود زیرا قالیباف به آنها گفت که در مجلس خواهد ماند و هرگز کاندیدای ریاست‌جمهوری نخواهد شد.
این در حالی است که دنیا مالی نماینده مردم بندرانزلی دیگر عضو فراکسیون مستقلین مجلس در تشریح جلسه ای که قالیباف با طیفی از نمایندگان مجلس داشته و آنجا مباحثی در خصوص ثبت نام یا عدم ثبت نام قالیباف مطرح شده گفت: در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس با دکتر قالیباف، از ایشان در این باره سئوال شد و ایشان نفیاً و اثباتاً سخنی در این خصوص نگفت و اظهارنظر نکرد و برای عدم شرکت در انتخابات ریاست جمهوری هیچ تعهدی نداد.
دنیا مالی در ادامه موضع قالیباف را در خصوص احتمال ثبت نام در انتخابات را اینگونه توضیح داد که از ابتدای مطرح شدن تاریخ انتخابات ریاست جمهوری در ٨ تیر ماه آقای قالیباف در این باره سکوت و اظهار کرده‌اند که فکر نمی‌کنم که شرکت کنم، البته بسیاری از افراد در داخل و خارج از مجلس که ایشان را می‌شناسند و با توانمندی ایشان آشنا هستند، به دنبال راضی کردن آقای قالیباف برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری هستند.
دنیا مالی در ادامه گفت: در حال حاضر و با توجه به آغاز روند ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، افراد مختلفی از طیف ها و گروه های سیاسی گوناگون برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده اند که ان شاء الله بهترین گزینه از بین این افراد رییس جمهور شود.
۱۴ خرداد ماه آخرین روز ثبت نام نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری است که ترکیب نهایی ثبت نام ها را مشخص میکند.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=238188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰