تاریخ : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 26 June , 2024
1
علیخانی، نماینده ادوار مجلس:

مسئولین اجرایی انتخابات از رای مردم حفاظت و صیانت کنند

  • کد خبر : 239200
  • 25 خرداد 1403 - 10:27
مسئولین اجرایی انتخابات از رای مردم حفاظت و صیانت کنند
حجت الاسلام و المسلمین قدرت الله علیخانی نماینده سابق مردم شهرستان بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم اظهار کرد: از مردم انتظار داریم که به دعوت رهبری انقلاب و همچنین مصلحت نظام و کشور حضور گسترده و با شکوهی در هشت تیرماه در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری داشته باشند و اگر مردم در انتخابات حضور پیدا نکنند مشکلات همچنان باقی خواهد ماند.

جمهوریتحجت الاسلام و المسلمین   قدرت الله علیخانی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح ستاد دکتر مسعود پزشکیان نامزد مورد حمایت اصلاح طلبان  در چهاردهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر تاکستان با بیان اینکه رهبری همواره اعتقاد به مشارکت حداکثری مردم در تمام انتخابات داشتند و دارند، گفت: البته بخشی از جریانات تندرو تمایلی به حضور حداکثری مردم ندارند.

وی با بیان  اینکه اداره کشور با زور امکان پذیر نیست افزود: بنده تعلق خاطر به جریان اصلاح طلبان دارم و با بزرگان و سران اصلاح طلب در سطح ملی ارتباط نزدیک دارم، اما بنده هیچ گاه تابع چشم بسته هیچ جریانی نبوده ام و تاکید می کنم جریان اصلاح طلب و اصول گرا به تنهایی نمی توانند کشور را اداره کنند.

وی تاکید کرد: همه مردم خود دارای صدا هستند و به دنبال یک صدایی نیستند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با یاداوری اینکه تعدادی از دوستان نسبت به برخی از موضع من گله دارند خاطرنشان کرد: بنده در اظهار نظر و موضوع گیری ها  همیشه مصلحت کشور،  انقلاب، نظام، امام و رهبری را در نظر می گیرم.

وی گفت: بنده از رد صلاحیت دکتر لاریجانی با آن سوابق موفق و آقایان جهانگیری و آخوندی و خیلی های دیگر متاثر شدم  و خیلی از شخصیت های دلسوز کشور نیز از این برخورد ناراحت و دلگیر شدند.

حجت الاسلام و المسلمین علیخانی بیان کرد: در حال حاضر در بین نامزد های تائید شده انتخابات ریاست جمهوری  آقای پزشکیان  به لحاظ دیدگاه سیاسی در برابر پنج نفر قرار دارد  و به نوعی پنج به یک هستیم و این موازنه را فقط خدا و ملت می توانند تغییر دهند.

نماینده سابق مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: به جز دکتر پزشکیان دیگر نامزدها دارای پشتوانه های اجرایی و قدرت هستند لذا با حضور حداکثری و گسترده مردم در صحنه انتخابات می توان به تغییر و پیروزی یک نفر در برابر پنج نفر امیدوار بود.

وی اظهار کرد: انتظار داریم که مسئولین اجرایی انتخابات در سراسر کشور و استان با صداقت و امانت داری از رای مردم حفاظت و صیانت کنند.

علیخانی با اشاره به سوابق و تجارب گذشته برخی از جریانات سیاسی و مدیران اجرایی گفت: باید دید که آیا مشارکت حداکثری مردم موجب خوشحالی برخی می شود یا اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات آنها را نگران می کند؟

نماینده سابق مردم شهرستان بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی  خطاب به مردم اظهار کرد: از مردم انتظار داریم که به دعوت رهبری انقلاب و همچنین مصلحت نظام و کشور حضور گسترده و با شکوهی در هشت تیرماه در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری داشته باشند  و اگر مردم در انتخابات حضور پیدا نکنند مشکلات همچنان باقی خواهد ماند.

وی با بیان کشور و مردم در بخش های مختلف دارای مشکل  هستند گفت: اگر مدیران قوی  در مسئولیت ها قرار می گرفتند امروز دچار این مشکلات  نبودیم.

علیخانی  با تأکید بر اینکه باید همه دلسوزان و جریانات سیاسی حامی دکتر پزشکیان همبستگی و وحدت خود را حفظ و تقویت کنند اظهار کرد: همه جریانات سیاسی و دلسوزان و معتمدان، مردم  را برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کنند  تا مدیریت اجرایی کشور در اختیار مدیران با تجربه، متخصص  و دلسوز قرار بگیرد البته همه مدیران انسان های خوبی هستند، اما اگر مدیریت در اختیار مدیران ضعیف و بی تجربه قرار گیرد، ظرفیت و فرصت های توسعه کشور از دست می رود.

 

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=239200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰