تاریخ : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 29 June , 2024
2

پزشکیان: مشکل اصلی کشور اختلافات درونی است

  • کد خبر : 240475
  • 06 تیر 1403 - 7:39
پزشکیان: مشکل اصلی کشور اختلافات درونی است
سعید جلیلی پس از پایان آخرین مناظره گفت: انتخابات امروز یک افتخار بزرگ است و این یادگار حضرت امام است که ما جمهوری اسلامی داریم.

جمهوریت –سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، پس از پایان پنجمین مناظره انتخاباتی صداوسیما، در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات امروز یک افتخار بزرگ است و این یادگار حضرت امام است که ما جمهوری اسلامی داریم.

اهم اظهارات وی را در ادامه می‌خوانید؛

*امروز مردم هستند که تعیین می‌کنند در چهار سال آینده چه مسیری طی می‌شود.

*همه نگاه‌ها به روز جمعه است که تعیین‌کنندگی مردم را نشان می‌دهد.

*از همه مردم عزیز می‌خواهم در این انتخابات بزرگ و مسیر سرنوشت‌سازی که می‌تواند کشور را به سمت پیشرفت و جهش سوق دهد شرکت کنند.

پزشکیان: مشکل اصلی کشور اختلافات درونی است

مسعود پزشکیان، نیز در جمع خبرنگاران گفت: بحثی که امروز داشتیم در مشکلات اقتصادی، همه نامزدها بحث ارز و حیف و میلی که در سوخت شکل می‌گیرد را مطرح کردند و این یعنی مشکل معلوم است و راه هم معلوم است ولی گیر جای دیگر است.

وی ادامه داد: این اختلافاتی که بین سیاستمداران و دعواهایی که شکل می‌گیرد مشکل اصلی کشور است و اگر ما این دعواها و مسائل را در داخل حل کنیم سایر مشکلات برطرف می‌شود. همچنین برای رشد و توسعه نیاز به سرمایه‌گذاری خارجی داریم.باید تحریم‌ها را حل کنیم. با دور زدن تحریم‌ها هزینه را افزایش می‌دهیم. پول و جنس را ارزان می‌فروشیم و وقتی وارد می‌کنیم گران می‌خریم.

پزشکیان در پایان تاکید کرد: دعوایی که می‌کنیم دعوای قدرت است نه خدمت. تا بتوانیم این گره‌ها و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد حل کنیم.

قاضی‌زاده: آمدم که اجازه ندهم به عقب برگردیم

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی پس از پایان آخرین مناظره گفت: در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی سایر حوزه‌ها یک دولت کوچک را اداره کردم. من آمدم که راه دولت شهید رئیسی که در مسیر درست جان گرفت ادامه دهم و اجازه ندهم به عقب برگردیم. با معلوم شدن نتیجه تائید صلاحیت‌ها معلوم شد بنده تنها عضو دولت شهید رئیسی هستم.

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=240475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰