تاریخ : دوشنبه, ۵ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 26 August , 2024
1
هشدار جمهوری اسلامی:

مراقب خطر «ایلی کوهن های داخلی» باشید

  • کد خبر : 246208
  • 05 شهریور 1403 - 16:16
مراقب خطر «ایلی کوهن های داخلی» باشید
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت : متاسفانه در روزهای اخیر عناصر افراطی، که باید نام آنها را ایلی کوهن های داخلی گذاشت، در حال جا انداختن این تفکرخطرناک هستند که از آیات قرآنی و روایات چنین استفاده میشود که شیعیان با یک جنگ بزرگ بهزودی موفق به نابود کردن رژیم صهیونیستی و شکست حامیانش خواهند شد.

جمهوریت این جریان افراطی حتی این جنگ خیالی خود را مقدمه ظهور امام زمان علیهالسلام جلوه میدهد و برای جا انداختن چنین فرضیه خطرناکی کتابها، نوشته و فعالیتهای زیادی با صرف هزینههای گزاف در فضای رسانهای مکتوب و مجازی به راه انداخته و هرچه به وجود مقدس امام زمان علیه السلام مربوط میشود را خرج آن میکند. این جریان افراطی که بعید نیست ماموریت داشته باشد با وسوسه کردنهای آغشته به رنگ و بوی مذهبی مسئولین نظام جمهوری اسلامی را به دام نتانیاهو بیندازد و ایران را گرفتار یک جنگ خانمان برانداز کند، باید سریعاً شناسائی و افشا شود تا نتواند مردم را بفریبد و اهداف دشمن را محقق سازد.

مسئولان نظام جمهوری اسلامی قطعاً میدانند که ورود به جنگ، استقبال از شر مطلق برای کشور است و مردم ایران از آن بشدت بیزارند. انتقام گرفتن از سران رژیم صهیونیستی نه فقط به خاطر ترور اسماعیل هنیه که مهمان کشورمان بود بلکه همچنین به خاطر ترور دانشمندان، فرماندهان و سرمایههای انسانی و معنوی ما که در سالهای اخیر این رژیم آنها را از ما گرفته است، حق ماست ولی این حق را باید از طریق دیگری غیر از جنگ اِعمال کنیم. جنگ، بیحاصلترین، خسارتبارترین و منفورترین راه است، راهی که خواست دشمن است و انسانهای عاقل هرگز به خواست دشمن تن نمیدهند و تسلیم وسوسه افراطیون نمیشوند.

 

بیشتر بخوانید:
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=246208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰