تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
4

وجه مسدودی متقاضیان جدید خودروهای وارداتی آزاد شد

  • کد خبر : 229340
  • 28 بهمن 1402 - 20:23
وجه مسدودی متقاضیان جدید خودروهای وارداتی آزاد شد
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروها از آزاد شدن وجه مسدودی متقاضیان جدید خودروهای وارداتی خبر داد و گفت: متقاضیان از امروز می‌توانند برای برداشت وجوه مسدودی خود در حساب‌های وکالتی اقدام کنند.

جمهوریتمدیر سامانه یکپارچه فروش خودروها از آزاد شدن وجه مسدودی متقاضیان جدید خودروهای وارداتی خبر داد و گفت: متقاضیان از امروز می‌توانند برای برداشت وجوه مسدودی خود در حساب‌های وکالتی اقدام کنند.

مهدی تقدسی روز شنبه اظهار داشت: برای ثبت درخواست خودروهای وارداتی متقاضیان باید ۵۰۰ هزار تومان را در حساب وکالتی بلوکه می‌کردند تا واقعاً متقاضیان واقعی ثبت نام کنند.

وی افزود: تا چند روز دیگر نتایج خودروهای وارداتی برای متقاضیان اعلام می‌شود و از امروز متقاضیان می‌توانند به نظام بانکی و شعبه‌های حساب‌های وکالتی در بانک‌ها مراجعه کرده و اقدام به آزاد کردن حساب کنند.

مدیر سامانه یکپارچه خودرو با اشاره به عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه فروش خودروها برای متقاضیان جدید، گفت: چند روز گذشته نیز عرضه خودروهای وارداتی برای متقاضیان جدید جهت عرضه خودروهای مازاد وارداتی به صورت فروش فوری با زمان تحویل حداکثر سه ماه نیز اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره ۱۳ نوع خودرو وارداتی عرضه شد.

سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی از ۱۶ بهمن ماه تا روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن ماه برای متقاضیان خودروهای وارادتی که در نوبت اول ثبت‌نام در اسفند ماه سال گذشته با بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود، ثبت‌نام کرده بودند، اما تاکنون در هیچ‌ یک از مراحل عرضه این خودروها تخصیص خودرو نداشتند و متقاضیان جدید از محل مازاد خودروهای وارداتی باز و امکان انتخاب یک خودرو از میان ۱۳ خودروی وارداتی فراهم شده بود.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=229340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰