تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
3

تغییر عجیب قیمت‌ها در بازار خودرو

  • کد خبر : 228980
  • 24 بهمن 1402 - 19:14
تغییر عجیب قیمت‌ها در بازار خودرو
خودروها طی ۲۴ ساعت گذشته در فازهای متفاوت قیمتی حرکت می‌کردند، برخی خودروها با حرکت در مسیر کاهشی، کف‌شکنی کردند و برخی خودروها نیز فاز صعودی را انتخاب کردند.

جمهوریت –بررسی روند بازار خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته حاکی از آن است پراید ۱۵۱ در حدود ۳ میلیون تومان ارزان شد و ۲۹۴ میلیون تومان به فروش رفت. پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ در حدود ۲۰ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و ۵۸۵ میلیون تومان قیمت خورد.

اما قیمت پژو۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۲ در بازار ۳ میلیون تومان کاهش یافت و به قیمت ۸۴۷ میلیون تومان به فروش رفت. این در حالی است که پژو۲۰۷ تیپ۵ مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۱۵ میلیون تومانی، در بازار ۶۳۰ میلیون تومان قیمت داشت. پژو۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۱۵ میلیون تومانی، ۷۰۰ میلیون تومان به فروش رفت.

در این میان، قیمت پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ با افزایش ۵ میلیون تومانی، ۷۵۰ میلیون تومان فروخته شد. قیمت پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲نیز ۷۳۰ میلیون تومان قیمت خورد.

بنا به این گزارش، تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۲ در حدود ۱۵ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و وارد کانال ۸۰۰ میلیون تومان شد.

در مقابل، البته قیمت تیبا صندوق‌دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ در حدود ۵ میلیون تومان کاهش یافت و به ۳۹۰ میلیون تومان رسید و تیبا هاچ‌بک EX هم در حدود ۵ میلیون تومان ارزان شد و ۳۷۵ میلیون تومان به فروش رفت.

گزارش‌های میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد قیمت دناپلاس اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۲ در بازار یک میلیارد تومان قیمت پیدا کرد. قیمت دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۲ هم به ۷۵۰ میلیون تومان رسید. اما راناپلاس با افزایش ۵ میلیون تومانی، به قیمت ۵۹۰ میلیون تومان به فروش رفت. در عین حال، ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۷ میلیون تومانی، به قیمت ۴۰۳ میلیون تومان و ساینا S اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۵ میلیون تومانی، به قیمت ۴۷۰ میلیون تومان به فروش رفت.

در این میان، سمند سورن پلاس EF۷ بنزینی مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۵ میلیون تومانی، ۶۵۵ میلیون تومان قیمت خورد. شاهین G اتومات CVT اما ۱۵ میلیون تومان گران شد و ۸۳۰ میلیون تومان به فروش رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کوییک GX L دنده‌ای ۳۵۹ میلیون تومان بود. کوییک R پلاس اتوماتیک هم ۵ میلیون تومان ارزان شد و به قیمت ۴۸۵ میلیون تومان به فروش رفت.

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=228980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰