تاریخ : سه شنبه, ۲۴ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 15 October , 2024
0
انارکی:

ورود بانک کشاورزی به بورس گامی در راستای مدیریت نقدینگی است

  • کد خبر : 249863
  • 24 مهر 1403 - 7:01
ورود بانک کشاورزی به بورس گامی در راستای مدیریت نقدینگی است
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت که ورود بانک کشاورزی در فرابورس و عرضه اوراق «گام» را می‌توان در راستای مدیریت نقدینگی در اقتصاد کشور تعبیر کرد.

جمهوریت ـ احمد انارکی در گفت‌وگو با جمهوریت اظهار کرد: بانک کشاورزی برای رفع انتظارات کشاورزان گام هایی برداشته و تلاشش بر ارتباط بیشتر با مردم و کشاورزان است که در مجموع عملکرد خوبی دارد.

وی با اشاره به عرضه اوراق «گام» بانک کشاورزی در فرابورس گفت: با توجه به حجم بالای نقدینگی در کشور باید مردم را برای سرمایه گذاری در تولید و بازار سرمایه تشویق کرد تا نقدینگی منجر به افزایش تورم و رفتن به سایر بازارها همچون طلا و ارز و‌ مسکن نشده که نتیجه ای جز گرانی و تورم ندارد.

این نماینده مجلس بیان کرد: به نظر می رسد بانک مرکزی در راستای مدیریت نقدینگی و تامین مالی غیرتورمی زنجیره های تولید، وارد بازار سرمایه شده است.

انارکی در پایان گفت: براین اساس بانک کشاورزی علاوه بر انجام وظایفش در حمایت از کشاورزان و روستاییان و تامین امنیت غذایی کشور اوراق گواهی اعتبار مولد بانک کشاورزی «گام» را در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس عرضه کرد که امیدواریم نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید :

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=249863

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰