تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
4
راستینه:

بانک کشاورزی به وظایف خود در پرداخت تسهیلات تکلیفی عمل کرده است

  • کد خبر : 223529
  • 05 دی 1402 - 6:28
بانک کشاورزی به وظایف خود در پرداخت تسهیلات تکلیفی عمل کرده است
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: طبق قانون پرداخت تسهیلات تکلیفی مسئولیت همه بانک‌ها است که سهم هر بانکی مشخص است؛ در این راستا بانک کشاورزی به وظایف خود در پرداخت این تسهیلات عمل کرده است

جمهوریت ـ احمد راستبینه در گفت و گو با جمهوریت، با اشاره به اقدام بانک کشاورزی در پرداخت ۶۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان آبان ماه گفت: ‌وظیفه همه بانک ها پرداخت تسهیلات تکلیفی است لذا بانک ها باید برای پرداخت تسهیلات تکلیفی، منابعی ‌ را به خدمت گرفته تا به نیاز واقعی مردم پاسخ دهند.

وی ادامه داد: بر این اساس بانک ها متناسب با منابعی که مردم سپرده گذاری می‌کنند و گردش مالی دارند نسبت به پرداخت تسهیلات تکلیفی اقدام می کنند به عبارت دقیق تر تسهیلات تکلیفی از محل مسئولیت‌های اجتماعی محقق می‌شود.

این نماینده مجلس بیان کرد: وقتی سرمایه‌گذاران بخش تولید، چرخه پولی خود را با بانک کشاورزی انجام می‌دهند، باید بانک کشاورزی نیز در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی اش نسبت به پرداخت تسهیلات تکلیفی اقدام کند.

وی با بیان اینکه برای پرداخت تسهیلات تکلیفی از ظرفیت تمامی بانک‌ها استفاده شده است، افزود: جدولی برای بانک ها جهت پرداخت تسهیلات تکلیفی تعریف شده که طبق آن تسهیلات پرداخت می کنند.

راستینه در جمع بندی مجددا گفت: طبق قانون پرداخت تسهیلات تکلیفی مسئولیت همه بانک‌ها است که سهم هر بانکی مشخص است؛ در این راستا بانک کشاورزی به وظایف خود در پرداخت این تسهیلات عمل کرده است.

 

بیشتر بخوانید :

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=223529

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰