تاریخ : یکشنبه, ۱۴ مرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 4 August , 2024
2
مقام ایرانی:

اسرائیل باید بهای تابوشکنی خود را بپردازد

  • کد خبر : 244295
  • 14 مرداد 1403 - 16:22
اسرائیل باید بهای تابوشکنی خود را بپردازد
یک مقام ایرانی به الجزیره گفت رژیم صهیونیستی «همه تابوها را شکسته و باید بهای آن را بپردازد».

جمهوریت– یک مقام ایرانی گفت تهران در سفر امروز (یکشنبه) «ایمن الصفدی» به تهران، ۲ پیام به او تحویل خواهد داد که «یکی برای پادشاه این کشور است و دیگری برای آمریکا و رژیم صهیونیستی».

این مقام ایرانی به الجزیره گفت: به هیچ وجه موافقت ایران با عدم پاسخ به جنایت ترور «اسماعیل هنیه» و یا پاسخ نمادین به آن مطرح نیست و پاسخ سخت و دردناک خواهد بود.

این اظهارات در حالی بیان شده است که وزارت امور خارجه اردن نیز در بیانیه‌ای درباره سفر الصفدی به تهران اعلام کرد: الصفدی حامل پیام پادشاه اردن برای «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

این منبع رسمی ایرانی همچنین گفت: اسرائیل حاکمیت ما را نقض کرده است و اکنون میانجی‌هایی را برای مهار تنش می‌فرستد، اما چنین چیزی منتفی است.

او افزود: رژیم صهیونیستی اکنون در تلاش است تا تهران را وادار به عدم پاسخگویی کند و هدف آن نیز این است که ما را به عنوان یک کشور ضعیف و بدون بازدارندگی واقعی نشان دهد.

این منبع اضافه کرد: اسرائیل همه تابوها را زیر پا گذاشته است و باید بهای آن را بپردازد و ما شک نداریم که این بها برای آن سنگین تمام خواهد شد.

الصفدی قرار است بعد از ظهر امروز با «علی باقری» سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مورد تحولات اخیر منطقه و روابط دوجانبه دیدار و رایزنی ‌کند.

 

بیشتر بخوانید:
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=244295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰