تاریخ : یکشنبه, ۱۴ مرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 4 August , 2024
2

تمام اعضای شورای شهر تهران به یک فوریت نامگذاری یک خیابان به نام «شهید اسماعیل هنیه» رای دادند

  • کد خبر : 244228
  • 14 مرداد 1403 - 11:01
تمام اعضای شورای شهر تهران به یک فوریت نامگذاری یک خیابان به نام «شهید اسماعیل هنیه» رای دادند
یک فوریت طرح انتخاب خیابانی به نام شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس با حداکثر آرای موافق اعضای شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید.

جمهوریت–یک فوریت طرح انتخاب خیابانی به نام شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس با حداکثر آرای موافق اعضای شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید.

یک فوریت طرح انتخاب یک خیابان در تهران جهت نامگذاری به نام شهید اسماعیل هنیه در دویست و پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و با ۲۱ رأی موافق به تصویب رسید.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در این باره گفت: تمامی اعضای شورای شهر با این فوریت اعلام موافقت کرده اند.

اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی بامداد چهارشنبه دهم مرداد ۱۴۰۳ در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند که این جنایت از سوی شخصیتهای سیاسی داخلی و بین‌المللی محکوم شد

در پی این جنایت، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین کارگزاران نظام جمهوری اسلامی با تسلیت شهادت هنیه این اقدام تروریستی را محکوم کردند و در پیام‌های جداگانه خواستار مجازات سخت عاملان این جنایت شدند.

همچنین دولت جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در اطلاعیه‌ای سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

پیش از تشییع پیکر پاک اسماعیل هنیه و محافظ وی بر دستان مردم تهران، آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز پنجشنبه بر پیکر آنها در دانشگاه تهران نماز اقامه کردند.

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=244228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰