تاریخ : پنجشنبه, ۳۱ خرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 20 June , 2024
1

پزشکیان در مورد گشت ارشاد: به سیاهی، نور می‌گویند

  • کد خبر : 239265
  • 25 خرداد 1403 - 21:32
پزشکیان در مورد گشت ارشاد: به سیاهی، نور می‌گویند
پزشکیان در مورد طرح نور گفت: در مورد طرح نور ما ترک ها مثالی داریم که ترجمه اش این است «به سیاهی نور می گویند». ۴۰ سال است با مداخلات میخواهیم حجاب را درست کنیم آیا بدتر نکرده ایم؟ طرح نور ما را به سمت سیاهی می کشاند.

جمهوریتپزشکیان در مورد طرح نور گفت: در مورد طرح نور ما ترک ها مثالی داریم که ترجمه اش این است «به سیاهی نور می گویند». ۴۰ سال است با مداخلات میخواهیم حجاب را درست کنیم  آیا بدتر نکرده ایم؟ طرح نور ما را به سمت سیاهی می کشاند.

مسعود پزشکیان در همایش زنان حامی خود گفت: من برای اینکه رای بگیرم هیچ گاه در زندگی ام دروغ نگفتم و شعار دروغ ندادم.

او تصریح کرد: من به حق و عدالت معتقد هستم. حق زنان، قبایل و قومیت‌ها و … همه و همه برای من مهم است.

وی گفت: هرکجا که بتوانم موقع حق خوری می ایستم برایم فرقی ندارد، زن، مرد، کرد یا بلوچ است.

پزشکیان در همایش زنان: ۴۰ سال است می‌خواهیم حجاب را درست کنیم اما وضعیت را بدتر کردیم / مداخله افراد به نام طرح نور ما را به سمت سیاهی می‌کشاند

مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ۱۴۰۳ در همایش زنان حامی دکتر مسعود پزشکیان با اشاره به یکی از خطبه های حضرت علی (ع) گفت: هر کسی که عمیقا می‌فهمد و برای آینده تصمیم می‌گیرد باید ببیند به نفعش است یا ضرر آن، اگر به ضرر است بایر دست برداریم ۴۰ سال می‌خواهیم حجاب را درست کنیم اما بدتر کردیم، مداخله افراد به نام طرح نور ما را به سمت سیاهی می‌کشاند.

دختران ما با اعتقادات ما مشکلی ندارند اما وقتی آن‌ها را مقابل خود قرار می‌دهیم و ضد دین میکنیم و آن را تبدیل به کسی می‌کنیم که متنفر می‌شود.

در جلسات گفتیم اگر کسی را میزنند ما را باید بزنند، آنها در دانشگاه ما درس خواندند و با گزینش دینی بالا آمدند. ما به آن‌ها درس دادیم و ان‌ها را تربیت کردیم. ما مقصریم و تقصیر ما و کسانی است که راه و روش آموزش می‌دادند روش برخورد با انسان‌ها با زدن نیست زیرا کرامت انسان در آن دیده نمی‌شود اکر کاری از ما بربیاید انجام می‌دهیم.

فردا با بسیاری باید کلنجار رفت اما ما مدافع حقوق زنان هستیم و پایبند تعهد به آنان هستیم.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=239265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰