تاریخ : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 26 June , 2024
1

پزشکیان: هر تصمیمی برای بنزین بخواهیم بگیریم باید مردم قبلش توجیه شوند

  • کد خبر : 239235
  • 25 خرداد 1403 - 15:33
پزشکیان: هر تصمیمی برای بنزین بخواهیم بگیریم باید مردم قبلش توجیه شوند
مسعود پزشکیان گفت: هر حرکتی در مورد قیمت بنزین یا هر ناترازی بخواهیم انجام دهیم باید مردم را آماده کنیم. بدون مشارکت با مردم اجرای یک تصمیم نه علمی است نه قابل قبول.

جمهوریتپزشکیان گفت: هر حرکتی در مورد قیمت بنزین یا هر ناترازی بخواهیم انجام دهیم باید مردم را آماده کنیم. بدون مشارکت با مردم اجرای یک تصمیم نه علمی است نه قابل قبول.

قسمتی از سخنان مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به شرح زیر است:

ما باید کاری کنیم نان آور شرمنده زن و بچه خود نباشد. چطور می شود این کار را کرد؟ من نمی توانم نظر کارشناسی بدهم. کارشناس ها بحث می کنند و تجربه بین المللی را در نظر می گیرند و شرمساری نان آور را لحاظ می کنند.

دیدگاه من کارشناسی است. باید با مشورت کردم و کار کارشناسی تصمیم گرفت. ما اگر نقشه درست داشتیم باید به روزی به جای درست می رسیدیم.

بدون کارشناسی در طرح دو فوریتی کارهای زیادی کردیم.

در مملکت اگر فقط یک نفر نسخه بنویسد می شود همین وضعیتی که در حال حاضر شاهد آن هستیم.

اگر می‌خواهیم مشکل حل شود هم در مقررات هم در اجرا هم در نظارت و هم در ارتباط بین‌المللی و هم در سرمایه گذاری‌ها رفتار و نگاهمان را عوض کنیم.

به سوی کارشناسان باید برگردیم نه آنهای که هم حزب و دسته ما هستند، در صنعت دیجیتال به اعمال فیلتر باعث فرار مغزها و استعدادها و نیروهای فعال شدند و شرایط را برای حضور سرمایه گذاران خارجی فراهم نکردیم.

 

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=239235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰