تاریخ : پنجشنبه, ۳۱ خرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 20 June , 2024
1

معاون اول دولت پزشکیان کیست؟

  • کد خبر : 239224
  • 25 خرداد 1403 - 15:03
معاون اول دولت پزشکیان کیست؟
پزشکیان در پاسخ به این پرسش که معاون اول دولت شما چه کسی خواهد بود؟ گفت: نمی‌دانم؛ اجازه بدهید ببینیم شرایط به چه صورتی رقم می‌خورد.

جمهوریتمسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ظهر دیروز در حاشیه مراسم ترحیم جعفر میلی منفرد از فعالان سیاسی اصلاح طلب، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که مهمترین اولویت شما برای مدیریت کشور چیست؟ گفت: حل مشکل معیشتی مردم و رسیدن به محرومین مهمترین اولویت من است.

وی در پاسخ به اینکه آیا اصلاح طلبان از شما حمایت می‌کنند و به شما رای می‌دهند؟ افزود:چرا رای ندهند!

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین در پاسخ به اینکه آیا معتدلین به این اجماع رسیدند که از شما حمایت کنند؟ عنوان کرد: تا جایی که من خبر دارم همه در صحنه هستند.

پزشکیان در پاسخ به این پرسش که معاون اول دولت شما چه کسی خواهد بود؟ گفت: نمی‌دانم؛ اجازه بدهید ببینیم شرایط به چه صورتی رقم می‌خورد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به اینکه آیا در کابینه جنابعالی از اهل سنت حضور خواهند داشت؟گفت: باید از هر کسی که شایستگی دارد استفاده کرد.

بنا به روایت مهر، وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه مهمترین برنامه جنابعالی در حوزه فرهنگ چیست؟ تصریح کرد: صداقت، راستی و راستگویی؛ یعنی مدیران و مسلمانان و همه باید اول با مردم صادق باشند.

پزشکیان همچنین در پاسخ به این سوال که آیا شرایط را خوب می‌بینید؟ تاکید کرد: ما راه را می‌رویم؛ می‌گویند گر مرد رهی میان خون باید رفت، وز پای فتاده سرنگون باید رفت، تو پای به ره در نه و از هیچ مپرس، خود راه بگویدت که چون باید رفت.

 

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=239224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰