تاریخ : دوشنبه, ۲۹ مرداد , ۱۴۰۳ Monday, 19 August , 2024
1

لیبرمن: ایران موفق به متحد کردن جبهه‌ها شده

  • کد خبر : 245675
  • 29 مرداد 1403 - 12:05
لیبرمن: ایران موفق به متحد کردن جبهه‌ها شده
وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی در سخنانی اذعان کرد که جمهوری اسلامی ایران موفق به متحد کردن جبهه‌های نبرد با این رژیم و وارد کردن این رژیم به یک جنگ فرسایشی شده است.

جمهوریت«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «اسرائیل بیتنا» در این باره گفت: ما در جبهه‌های فرعی، دقیقاً همانطور که ایرانی‌ها می‌خواستند، وارد یک جنگ فرسایشی شدیم.

طبق گزارش خبرگزاری سما، وی گفت: ایرانی‌ها موفق شدند که جبهه‌ها را علیه ما متحد کنند.

رژیم صهیونیستی به دلیل پاسخ حتمی محور مقاومت به ترور رئیس دفتر سیاسی حماس و فرمانده ارشد حزب‌الله لبنان در ترس و نگرانی به سر می‌برد و هر روز این اضطراب و نگرانی افزایش می‌یابد.

برآوردهای رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که ایران و حزب‌الله علیرغم فشارهای بین‌المللی برای مهار تشدید تنش در منطقه، مصمم به پاسخگویی هستند.

پیشتر «آموس یادلین» رئیس سابق بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم اشغالگر (آمان) در سخنانی درباره پاسخ جمهوری اسلامی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» گفته بود که تهران به دنبال نابودی این رژیم در یک جنگ فرسایشی است.

یادلین در اظهاراتی در این باره افزود: راهبرد پیروزی همه جانبه اعلام شده توسط «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل در خدمت راهبرد ایران برای سرنگون کردن اسرائیل طی یک جنگ فرسایشی طولانی، در چندین جبهه است.

بیشتر بخوانید:
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=245675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰