تاریخ : سه شنبه, ۲۶ تیر , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 July , 2024
1

قطعی شدن برخی وزرای پزشکیان خبرسازی است

  • کد خبر : 242037
  • 19 تیر 1403 - 16:58
قطعی شدن برخی وزرای پزشکیان خبرسازی است
لیست‌های ارائه شده و اسامی مطرح شده نیز بیشتر جنبه خبرسازی داشته و درجهت مطرح کردن برخی اسامی که بعضا تمایل دارند در کابینه رئیس جمهور منتخب حضور داشته باشند، مطرح می‌شوند. در همین حال اگر چه قرار بوده جبهه اصلاحات نیز دیداری با مسعود پزشکیان داشته باشد، هنوز این دیدار صورت نگرفته است.

جمهوریتاین روزها بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد کابینه مسعود پزشکیان رئیس‌جمهوری منتخب داغ است. خبرهایی که گاه در قالب لیست‌های وزرای پیشنهادی به او یا وزرای قطعی مورد نظر او در برخی خبرگزاری‌ها و فضای مجازی منتشر می‌شود. با این حال اگرچه رئیس‌جمهوری منتخب در دفتری در پاستور مستقر شده است، اما هنوز اعضای دفتر او انتخاب نشده و به عبارتی هنوز دفتر پزشکیان شکل رسمی نیافته است.

درهمین راستا ارتباط با رئیس‌جمهور منتخب نیز بیشتر از طریق یکی از پسرانش یا مسوول ستاد انتخاباتی او علی عبدالعلی‌زاده برقرار می‌شود. براساس این خبرها لیست‌های ارائه شده و اسامی مطرح شده نیز بیشتر جنبه خبرسازی داشته و درجهت مطرح کردن برخی اسامی که بعضا تمایل دارند در کابینه رئیس‌جمهور منتخب حضور داشته باشند، مطرح می‌شوند.

در همین حال اگر چه قرار بوده جبهه اصلاحات نیز دیداری با مسعود پزشکیان داشته باشد، هنوز این دیدار صورت نگرفته است. ظاهرا بر سر اینکه هیات رئیسه جبهه یا کل جبهه با رئیس‌جمهور منتخب دیدار داشته باشد، اختلاف نظر وجود داشت که سرانجام تصمیم گرفته شد کل جبهه در روزهای آینده با پزشکیان دیدار کند. قرار است در این نشست پیشنهادهای جبهه اصلاحات در مورد کابینه به بحث گذاشته شود.

 

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=242037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰