تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
4
رضایی:

بانک کشاورزی با ارائه سفته الکترونیکی به دنبال افزایش سطح کیفیت خدمت رسانی است

  • کد خبر : 231484
  • 22 دی 1402 - 12:43
بانک کشاورزی با ارائه سفته الکترونیکی به دنبال افزایش سطح کیفیت خدمت رسانی است
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه سفته الکترونیکی را گامی در راستای پیاده سازی دولت الکترونیک دانست و گفت: بانک کشاورزی با ارائه سفته الکترونیکی به دنبال افزایش سطح کیفیت خدمت رسانی به مردم است.

جمهوریت ـ علی رضایی در گفت و‌ کو با جمهوریت با اشاره به ارائه سفته الکترونیکی در بانک کشاورزی گفت: طبق قانون تجارت دولت مکلف به ایجاد زیرساخت­ هایی برای صدور سفته الکترونیکی است که در همین راستا دولت سامانه سفته و برات الکترونیکی را هدف دسترسی آسان مردم و کسب و کارها راه اندازی کرد.

وی ارائه سفته الکترونیکی را گامی در راستای پیاده سازی دولت الکترونیک دانست و گفت: با الکترونیکی شدن سفته، تمام فرآیندهای صدور آن نیز به صورت الکترونیکی و غیرحضوری خواهد بود.

این نماینده مجلس با اشاره به ارائه سفته الکترونیکی در بانک کشاورزی گفت: اینکه بانک کشاورزی نیز به سمت ارائه سفته الکترونیکی رفته است نشان از اهتمام این بانک در افزایش کیفیت در ارائه خدمات به مردم و پیاده کردن اهداف دولت الکترونیک دارد.

وی در پایان گفت که یکی از ویژگی های وجود سفته الکترونیک برداشتن محدودیت زمانی در ارائه آن به مردم و انجام این عملیات به صورت غیرحضوری است همجنین در استفاده از کاغذ نیز صرفه جویی و حفظ محیط زیست نیز صرفه جویی می شود؛ بانک کشاورزی نیز در همین راستا سفته الکترونیکی را به مردم ارائه می کند.

 

بیشتر بخوانید :

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=231484

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰