تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
2

واکنش قوه قضاییه به انتشار برخی کلیپ ها در فضای مجازی

  • کد خبر : 200231
  • 25 تیر 1402 - 15:46
واکنش قوه قضاییه به انتشار برخی کلیپ ها در فضای مجازی
فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به حضور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ ۲۰ آذر ماه سال ۱۳۹۶ و زمانی که در سمت معاون اول قوه قضائیه مشغول به فعالیت بود، می‌شود.

جمهوریت-فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به حضور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ ۲۰ آذر ماه سال ۱۳۹۶ و زمانی که در سمت معاون اول قوه قضائیه مشغول به فعالیت بود، می‌شود.

به گزارش منیبان، مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد:

اخیرا مجددا فیلمی از فردی به نام منصور نظری منتشر شده است که در آن از قوه قضائیه انتقاداتی مطرح می‌شود.

این فیلم در حالی در برخی از کانال‌ها و صفحات اینستاگرامی خاص در حال بازنشر است که مرتبط با شش سال پیش یعنی سال ۱۳۹۶ است.

پیشتر نیز فیلم دیگری منتشر شده بود که ادعا شده بود، در سفر رئیس قوه قضائیه به استان چهارمحال و بختیاری، یکی از پرسنل حفاظت دادگستری استان نسبت به وجود فساد در دستگاه قضا در حضور رئیس قوه قضائیه انتقاد می‌کند.

اما فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به حضور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ ۲۰ آذر ماه سال ۱۳۹۶ و زمانی که در سمت معاون اول قوه قضائیه مشغول به فعالیت بود، می‌شود.

در بخشی از این جلسه منصور نظری در رابطه با پرونده خود در قوه قضائیه و وجود فساد در دستگاه قضا انتقاداتی را مطرح می‌کند که معاون اول وقت قوه قضاییه به انتقادات این فرد پاسخ می‌دهد.

مرکز رسانه قوه قضاییه در پایان تاکید کرده است: در حالی که مبارزه با فساد درون دستگاهی و خارج از قوه با جدیت بیشتری نسبت به گذشته در حال پیگیری است، انتشار فیلم‌ها و موضوعات قدیمی که با دروغ‌های جدید نیز همراه می‌شود، موضوعی قابل تامل است. پشت پرده بازنشر این فیلم‎ها که با هدف تخریب دستگاه قضایی در افکار عمومی منتشر می‌شود، جریاناتی حضور دارند که ظاهرا اقدامات ضد فساد دستگاه قضا به مذاق آن‌ها خوش نیامده است

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=200231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰