تاریخ : سه شنبه, ۲۴ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 15 October , 2024
1
سردار فدوی:

اراده کنیم تمام صهیونیست‌ها را از بین می‌بریم

  • کد خبر : 249922
  • 24 مهر 1403 - 14:50
اراده کنیم تمام صهیونیست‌ها را از بین می‌بریم
جانشین فرمانده کل سپاه گفت:‌ سرزمین‌های اشغالی از لحاظ جغرافیایی به اندازه یکی از استانهای کوچک ایران است و اگر ما اراده کنیم می‌توانیم تمام صهیونیست‌ها را از بین ببریم.

جمهوریت – سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید نیلفروشان و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جبهه مقاومت به آنچه که خداوند متعال فرموده است، ایمان و باور قلبی دارد.

سردار فدوی ادامه داد: در آیات قرآن به صراحت گفته شده که هیچ‌گاه حزب شیطان پیروز نیست و همیشه حزب خداوند پیروز است؛ لذا رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت که به آیات الهی باور دارند، همیشه پیروز میدان هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد: خبیثان عالم از جمله آمریکا، صهیونیست‌ها و دست‌نشانده‌های آن‌ها در عرصه نبرد با جبهه حق حضور دارند، ولی نمی‌توانند پیروز شوند.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین مشخصه یک مسلمان، شیعه، رزمنده مقاومت، پاسدار و بسیجی «ایمان به وعده الهی» است، افزود: شهادت آرزوی رزمندگان است. کسانی که ۴۰ سال در این راه قدم برداشتند، شهادت اصلی‌ترین آرزوی آن‌هاست و آن‌هایی که باقی می‌مانند، شهادت را نقطه پیروزی خود می‌دانند؛ به همین جهت زمانی که سید حسن نصرالله و فرماندهان به شهادت رسیدند، خبیثان احمق عالم تصور کردند که حزب‌الله تمام شده است؛ اما امروز می‌بینند که حزب‌الله قوی‌تر از گذشته عملیات‌های مؤثرتری انجام می‌دهد و ضربات جبران‌ناپذیری به صهیونیست‌ها وارد می‌کند.

سردار فدوی همچنین در واکنش به تهدیدات دشمنان اظهار داشت: تهدیدات خبیثان عالم از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تا به امروز بوده و آن‌ها همواره برای به شکست کشاندن این انقلاب تلاش کرده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه میدان و دیپلماسی هماهنگ‌تر و مستحکم‌تر شده‌اند، عنوان کرد: انقلاب اسلامی هر سال قوی‌تر و دشمنان ضعیف‌تر شده‌اند.

دریادار فدوی با تأکید بر اینکه پیروزی از آنِ حزب خدا و شکست از آنِ حزب شیطان است، خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت در کل منطقه توسعه پیدا کرده است و عراق، سوریه، فلسطین و یمن به عنوان ید واحده عمل می‌کنند و با سرعت در حال پیشروی هستند.

وی تصریح کرد: سرزمین‌های اشغالی از لحاظ جغرافیایی به اندازه یکی از استانهای کوچک ایران است و اگر ما اراده کنیم می‌توانیم تمام صهیونیست‌ها را از بین ببریم.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=249922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰