تاریخ : شنبه, ۲۱ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 12 October , 2024
0
در گفت‌و‌گو با جمهوریت مطرح شد:

تنش بین ایران و اسرائیل| کوچک‌زاده: ایران باید از زیربار هر قانون بین‌المللی خارج شود/ لعنت به سازمان ملل!

  • کد خبر : 249584
  • 21 مهر 1403 - 16:38
تنش بین ایران و اسرائیل| کوچک‌زاده: ایران باید از زیربار هر قانون بین‌المللی خارج شود/ لعنت به سازمان ملل!
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دوازدهم با اشاره به کشتار مردم غزه و لبنان توسط اسرائیل می گوید که لعنت به هر کسی که از این به بعد از سازمان ملل بگوید.

جمهوریت – مهدی‌ کوچک‌زاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دوازدهم در گفت‌و‌گو با خبرنگار جمهوریت با اشاره به رفتارهای اسرائیل در غزه و لبنان و بیروت و ترور اسماعیل هنیه در تهران و حسن نصرالله در بیروت می‌گوید که ایران باید از زیر بار هر قانون بین‌المللی خارج شود.

نماینده مردم تهران در مجلس دوازدهم همچنین تصریح دارد که « لعنت به هر کسی که از این به بعد بگوید سازمان ملل!».

کوچک زاده همچنین تاکید دارد که «نظامی که در حال آدم کشتن است با انفعال سازمان ملل رو‌به‌رو است».

او می‌گوید : لعنت به هر کسی از این به بعد بگوید سازمان ملل گفته است فلان، لعنت به خود سازمان ملل!

بیشتر بخوانید:

به گزارش جمهوریت، حسنعلی اخلاقی امیری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دوازدهم اخیرا از امضای نامه‌ای توسط ۳۹ نفر از نمایندگان مجلس به شورای عالی امنیت ملی و درخواست آنها درباره تجدید نظر در دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

این نماینده مجلس دوازدهم، با اشاره به فتوای آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر حرام بودن سلاح هسته‌ای که از آن به عنوان دکترین دفاعی جمهوری اسلامی یاد می‌شود، گفت: فتوای رهبر معظم محفوظ است چراکه در ادبیات فقه امامیه زمان و مکان در تغییر احکام دخالت دارد و همچنین احکام ثانویه می‌تواند جای احکام اولیه را بگیرد.

نماینده مشهد و کلات، با بیان اینکه «به نظر می‌رسد امروز نیاز است شورای عالی امنیت ملی در دکترین دفاعی جمهوری اسلامی تجدیدنظر کند»، تصریح کرد: امروز دیگر ما نباید فقط خودمان را ببینیم بلکه ما درباره جبهه مقاومت ادعاهایی داشتیم و بر سر آنها نیز ایستاده‌ایم و امروز چشم امید این جبهه به جمهوری اسلامی ایران است بنابراین با توجه به اینکه شورای عالی امنیت ملی زیر نظر مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند و مجموعه بررسی‌های‌شان را محضر ایشان تقدیم می‌کنند، ان‌شاءالله آنچه که مصلحت نظام و جبهه مقاومت است تصمیم گیری خواهد شد.
پیش از این نیز، محمدرضا صباغیان بافقی، نمایند مجلس دوازدهم در واکنش بە اظهارات برخی مقامات و رسانه‌های اسرائیلی درباره هدف قرار دادن تاسیسات هسته‌ای، نفتی و پالایشگاه‌های ایران، در گفت‌وگو با وبسیات دیده‌بان ایران گفت: «درخواست ما از مسئولان این است که دکترین هسته‌ای جمهوری اسلامی تغییر کند. ما برای دفاع از خود و امنیت کشور با صلاح‌دید رهبری رویکرد هسته‌ای را تغییر داده و به سمت همان سلاحی می‌رویم که آنها دارند، ساخت سلاح هسته‌ای گزینه ایران برای ایجاد بازدارندگی است.»
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=249584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰