تاریخ : شنبه, ۱۳ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 3 August , 2024
2

رویترز: گزارشی در مورد حمله قریب‌الوقوع موشکی ایران به اسرائیل منتشر نکرده‌ایم

  • کد خبر : 244098
  • 13 مرداد 1403 - 10:20
رویترز: گزارشی در مورد حمله قریب‌الوقوع موشکی ایران به اسرائیل منتشر نکرده‌ایم
رویترز بامداد شنبه اعلام کرد که این خبرگزاری گزارشی در مورد آمادگی قریب‌الوقوع ایران برای حمله به رژیم صهیونیستی با استفاده از موشک‌های بالستیک منتشر نکرده است.

جمهوریت -یک سخنگوی رویترز که نامش منتشر نشده است، گفت: هر گونه ادعا در مورد اینکه رویترز گزارشی در مورد آمادگی قریب‌الوقوع ایران برای حمله ایران با موشک‌های بالستیک غلط است.

این سخنگوی افزود، ادعاهایی مبنی بر ثبت تصاویر «ماهواره‌ای و راداری از حرکت موشک‌های بالستیک و پهپاد از ایران، یمن و عراق به سمت اسرائیل یا بسته شدن حریم هوایی ترکیه و عراق» غلط است و «رویترز چنین گزارش‌هایی منتشر نکرده است.»

این در حالی است که برخی رسانه‌های صهیونیست جمعه شب درخصوص حمله احتمالی و انتقام جویانه ایران به سرزمین‌های اشغالی مدعی شدند: برآوردها در اسرائیل حاکی از آن است که ایران موشک ‌ای عظیمی شلیک خواهد کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی ادعا کرد: همچنین برآوردها در اسرائیل نشان می دهد که حمله ایران احتمالا مسدود کردن سیستم ارتباطی در اسرائیل را نیز شامل خواهد شد.

این برآوردها در شرایطی رخ می دهد که رژیم صهیونیستی به دلیل احتمال حمله تلافی‌جویانه گروه های مقاومت و متحدانش در ترور دو شخصیت بزرگ محور مقاومت در آماده‌باش کامل به سر می‌برد.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بامداد چهارشنبه در حمله کور وبزدلانه رژیم صهیونیستی به محل اقامت وی در تهران به شهادت رسید.

«فؤاد علی الشکر» فرمانده ارشد حزب الله الشکر نیز سه شنبه شب در حمله رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید:
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=244098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰