جمهوریت ـ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در دومین روز از همایش بررسی عملکرد شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ در پنل تخصصی اعضای هیات مدیره، مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه در این همایش دو روزه گزارشهای خوبی ارائه شده است، تصریح کرد: تحلیلی شدن گزارشها و کاربردی شدن آن ها ما را برای دستیابی به اهداف بسیار کمک خواهد کرد و این مهم یکی از نقاط قوت همایش ارزیابی عملکرد شش ماهه اول سال بود. نقطه نظرات، نقدها و مشکلات باید مستمرا بیان، بررسی و مرتفع شوند؛ نپرداختن به مشکلات موجب ضرر و لطمه خواهد بود.
وی با اشاره بر تحول در حوزه فناوری و دیجیتال تاکید کرد: اولویتی برتر و مهم تر از حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت ارائه خدمات متفاوت به مشتریان در بانک ملی ایران نداریم و باید در راستای تحقق این هدف مهم چشم اندازی ۲۰ ساله داشته باشیم و برای آن سرمایهگذاری کنیم.
مدیرعامل بانک ملی ایران به تغییرات صنعت بانکداری در جهان اشاره و اذعان کرد: بانک ملی ایران گذشته پر افتخاری را رقم زده و اکنون نیاز است با پشتوانه گذشته، نگاهی بلند مدت به آینده داشته و همگام با تغییرات این صنعت در سطح جهانی در نظام بانکداری ایران پیشرو باشد.
وی با اشاره به اینکه تحقق اهداف عالیه بانک، هدف تمام ارکان بانک ملی ایران است، ادامه داد: منابع ۵۵ میلیون سپرده گذار نزد ما در بانک ملی ایران به امانت است و برای حفظ این امانت با هرگونه اهمالکاری با جدیت برخورد خواهیم کرد.
نجار زاده ادامه داد: ساختار کلان بانک ملی ایران نیازمند اصلاحی است که باید توسط همکاران انجام شود و باید توجه داشت که بهترین و خبرهترین مشاوران ما، همکارانمان هستند که باید طرحها و ایدههایشان را شنید.
مدیرعامل بانک ملی ایران با اعلام اینکه مشتریان از اجرا، سهولت و سرعت دریافت طرح مهربانی رضایتمندی کامل داشتند، تصریح کرد: این طرح جذب منابع قابل توجهی را برای بانک به همراه داشته که نشان میدهد تمرکز بر ارائه محصولات جدید و ایدههای نو میتواند برای دستیابی به اهداف بانک و کسب رضایت حداکثری مشتریان مثمر ثمر باشد. مهم این است که از جوانان و نخبگان خلاق و ایده پرداز در این راستا بهرهگیری شود.
وی افزود: شایسته سالاری در سیستم بانک ملی ایران باور و ذهنیتی است که باید جملگی به آن دست پیدا کنیم، از همین رو سازوکار آن باید شفاف و به صورت سامانهای طراحی شود تا بتوانیم برای پیشبرد فعالیتها، افراد مستعد را شناسایی و مدیران توانمند را انتصاب کنیم.
نجار زاده در پایان سخنان خود با توجه به اهمیت حوزه آموزش در روند شایسته سالاری خاطر نشان کرد: باید آموزش سنتی را رها کرده و به سمت شیوههای نوین آموزشی گام برداریم و همچنین از تولید محتوای آموزشی مناسب برای همکاران، فرزندان و خانواده آنان غافل نشویم.
بیشتر بخوانید:
- یکی از مهمترین اهداف برنامهریزان رفاهی بانک، افزایش رفاه اجتماعی با تدوین بسته های کارآمد و تاثیر گذار است
- ارائه خدمات بانکداری اینترنتی متناسب با نیاز شرکت ها و مشتریان بزرگ در بام سازمانی
- با ربات «درسیار» در آزمونهاتون موفق باشید
- ضرورت تحول همه جانبه و ارتقای بیشتر خدمت رسانی در شعب بانک ملی ایران
- بانک ملی ایران پیشرو در ترویج و توسعه فعالیت های ورزشی در شبکه بانکی است
- پیام رئیس شورای هماهنگی بانکها در پی شهادت سید حسن نصرالله
- پیام تسلیت دکتر نجارزاده در پی حادثه تلخ معدن زغال سنگ طبس
- معرفی سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران
- آمادگی بانک ملی ایران برای وکالتی کردن حساب های خریداران محصولات ایران خودرو
- دریافت ارز اربعین از طریق اپلیکیشن بله
- بانک ملی ایران، حامی « برنامه قهرمان» در شبکه سه سیما
- آمادگی بانک ملی ایران برای وکالتی کردن حساب های مشتریان از طریق سامانه فیروزه
- این اعتبار ملی است؛ آغاز طرح اعتبار ملی در بانکملی ایران
- با طرح پذیرنده ملی، برنده یک میلیارد تومان جایزه کمک هزینه خرید خودرو باشید
- عدم تغییر در نرخ های سود تسهیلات و انواع سپرده های بانک ملی ایران
- ضرورت تدوین برنامه ۵ ساله برای پیشرفت/ تغییرات رو به رشد شرکت چاپ و نشر باید برنامه محور باشد
- برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در بانک ملی ایران
- اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
- نجارزاده در همایش ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ و تبیین اهداف سال ۱۴۰۳ مطرح کرد:
- ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری
- پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا
- «طرح پذیرنده ملی» راهی برای ارائه خدمات مطلوب به کسب وکارها و دارندگان کارت های بانکی
- نشست تشریح برنامه های عملیاتی شعب در سال جاری با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک
- نقش تعیین کننده اعتبارسنجی در طرح وام مهربانی
- مشارکت بانک ملی ایران در بزرگترین قرارداد نفتی تاریخ ایران
- اهدای کمکهای بانک ملی ایران به مناطق سیلزده استان سیستان و بلوچستان
- بام، اپلیکیشن منتخب بانک های کشور شد
- عرضه بیش از ۵۱ درصد سهام پتروشیمی شازند(شاراک) توسط بانک ملی ایران
- حمایت بانک ملی از بومی سازی سوخت رسانی هوشمند در کشور
- رکورد بی سابقه افزایش تولید در شرکت توسعه نیشکر
- برگزاری مراسم قرعه کشی «جشنواره یک حساب،چند رویا» در بانک ملی ایران
- برگزاری پنجمین دوره مزایده سراسری املاک و اموال تملیکی بانک ملی ایران
- آغاز زندگی مشترک بیش از ۹۸ هزارجوان ایرانی با وام ازدواج بانک ملی ایران طی هفت ماه
- دریافت وام قرض الحسنه مهربانی ملی با احتساب میانگین کارکرد حساب
- فعال سازی محاسبه گر وام مهربانی بر بستر بام
- اطلاعات تکمیلی در محاسبه گر سپرده و تسهیلات طرح مهربانی ملی
- راه اندازی آزمایشی شماره تلفن ۱۶۷۹ جهت پاسخگویی به مشتریان بانک ملی ایران
- برگزاری چهل و سومین مرحله قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران
- وام قرض الحسنه طرح “مهربانی ملی” بانک ملی ایران طرحی برای همه آحاد مردم/ شرایط + جزئیات
- طرح مهربانی؛ خدمتی دیگر از بانک ملی ایران برای متقاضیان دریافت وام قرض الحسنه
- برگزاری مزایده سراسری املاک شرکت تولیدی و صنعتی کفش فدک (بلا)
- پیشتازی بانک ملی ایران در پرداخت وام ازدواج در بین شبکه بانکی کشور
- تقدیر وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از عملکرد مدیر عامل بانک ملی ایران
- عزم بانک ملی ایران برای توسعه گروه خودروسازی سایپا با ارائه خدمات نوین مالی و بانکی
- تمدید مهلت پذیرش چکهای نسل اول صیادی در سامانه چکاوک تا نیمه مهر