جمهوریت ـ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در این بازدید که با حضور برخی از مدیران ارشد بانک انجام شد؛ از مهمترین اهداف اقتصادی کشورها را ایجاد شرایط لازم جهت ارتقای سطح رشد و توسعه در تمام زمینه ها خواند و گفت: یکی از عوامل مؤثر برای رشد وتوسعه اقتصادی، رفاه اجتماعی است. در واقع می توان گفت که تاثیر رفاه اجتماعی در سطح کیفی و کمی زندگی در کشورها یکی از مهمترین معیارهای توسعهیافتگی است.
وی افزود: تأثیرات رفاهاجتماعی بر رشدسازمان یا یک موسسه مالی نیز به عنوان عاملی مهم در فرآیند توسعه، نقشی تعیین کننده داشته، به نحوی که جنبهها و حوزههای مختلفی در کشورهای در حال توسعه متأثر از این مقوله بوده است. بر همین اساس یکی از مهمترین اهداف برنامهریزان مدیران رفاهی بانک ملی ایران ، افزایش رفاهاجتماعی با تدوین بسته های کارآمد و تاثیر گذار است .
نجار زاده سرمایه انسانی را یکی از با ارزش ترین سرمایه های سازمان خواند و گفت: نیروی انسانی با تجربه و متخصص سرمایه سازمان است و ارائه خدمات معیشتی، رفاهی و درمانی بهتر به کارکنان یکی از وظایف سازمان است که باید به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.
وی افزود: اقدامات در خور تحسینی در بخش رفاه کارکنان بانک صورت گرفته و این امر موجبات رضایتمندی کارکنان را فراهم کرده است.انعقاد تفاهم نامه های متعدد با مراکز مختلف به منظور بهره مندی یکسان تمامی کارکنان از امکانات رفاهی یکی از اقدامات مهم این اداره بوده است.
مدیر عامل در ادامه سخنان خود گفت: تمامی خدمات رفاهی به کارکنان باید به صورت سیستمی انجام شود تا همکاران شاغل و بازنشسته بتوانند با حداقل زمان از خدمات آن به صورت یکسان و بهتر، بهره مند شوند .
نجارزاده با اشاره به اقدامات گسترده ای که از سوی این اداره کل انجام شده است خاطرنشان ساخت: بسته های حمایتی و تشویقی بانک باید به درستی تدوین شود تا مراکز درمانی کشور ارائه خدمات به کارکنان بانک ملی ایران را در اولویت کاری خود قرار دهند و پس از آن این اقدامات به صورت شفاف به همکاران اطلاع رسانی شود.
افزایش حدود اختیارات کمیته و کمیسیونهای درمانی و پزشکی ، حذف بروکراسی های سنگین اداری از جمله مباحثی بود که دکتر نجار زاده بر آن تاکید کرد و افزود: به منظور ارتقای سطح خدمات رفاهی و معیشتی به کارکنان در بخش های خودرو، مسکن ، کالا و … استفاده از ظرفیتهای بانک و شرکتها لازم و ضروری است.
وی با بیان اینکه تمامی امور و اقدامات در بانک باید منطبق بر برنامه ریزی صورت پذیرد تا رضایت همکاران را فراهم کند تصریح کرد : نگرانی اکثر همکاران بانک بحث مسکن است که باید به صورت ویژه پیگیری و به سرانجام برسدبنابراین تمام بخشهای مختلف بانک باید در خصوص رفع مشکلات مسکن همکاران همراهی نمایند .
مدیرعامل افزود: رفاهیات در تمام بخش ها باید مشهود شود؛ همکاران باید احساس کنند که با توجه به نقش خود در پیشبرد برنامه های عالیه بانک ، از مزایای آن برخوردار هستند.
نجار زاده در پایان سخنان خود از افتتاح و راه اندازی ساختمان جدید رفاه خبر داد.
بیشتر بخوانید:
- ارائه خدمات بانکداری اینترنتی متناسب با نیاز شرکت ها و مشتریان بزرگ در بام سازمانی
- با ربات «درسیار» در آزمونهاتون موفق باشید
- ضرورت تحول همه جانبه و ارتقای بیشتر خدمت رسانی در شعب بانک ملی ایران
- بانک ملی ایران پیشرو در ترویج و توسعه فعالیت های ورزشی در شبکه بانکی است
- پیام رئیس شورای هماهنگی بانکها در پی شهادت سید حسن نصرالله
- پیام تسلیت دکتر نجارزاده در پی حادثه تلخ معدن زغال سنگ طبس
- معرفی سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران
- آمادگی بانک ملی ایران برای وکالتی کردن حساب های خریداران محصولات ایران خودرو
- دریافت ارز اربعین از طریق اپلیکیشن بله
- بانک ملی ایران، حامی « برنامه قهرمان» در شبکه سه سیما
- آمادگی بانک ملی ایران برای وکالتی کردن حساب های مشتریان از طریق سامانه فیروزه
- این اعتبار ملی است؛ آغاز طرح اعتبار ملی در بانکملی ایران
- با طرح پذیرنده ملی، برنده یک میلیارد تومان جایزه کمک هزینه خرید خودرو باشید
- عدم تغییر در نرخ های سود تسهیلات و انواع سپرده های بانک ملی ایران
- ضرورت تدوین برنامه ۵ ساله برای پیشرفت/ تغییرات رو به رشد شرکت چاپ و نشر باید برنامه محور باشد
- برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در بانک ملی ایران
- اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
- نجارزاده در همایش ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ و تبیین اهداف سال ۱۴۰۳ مطرح کرد:
- ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری
- پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا
- «طرح پذیرنده ملی» راهی برای ارائه خدمات مطلوب به کسب وکارها و دارندگان کارت های بانکی
- نشست تشریح برنامه های عملیاتی شعب در سال جاری با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک
- نقش تعیین کننده اعتبارسنجی در طرح وام مهربانی
- مشارکت بانک ملی ایران در بزرگترین قرارداد نفتی تاریخ ایران
- اهدای کمکهای بانک ملی ایران به مناطق سیلزده استان سیستان و بلوچستان
- بام، اپلیکیشن منتخب بانک های کشور شد
- عرضه بیش از ۵۱ درصد سهام پتروشیمی شازند(شاراک) توسط بانک ملی ایران
- حمایت بانک ملی از بومی سازی سوخت رسانی هوشمند در کشور
- رکورد بی سابقه افزایش تولید در شرکت توسعه نیشکر
- برگزاری مراسم قرعه کشی «جشنواره یک حساب،چند رویا» در بانک ملی ایران
- برگزاری پنجمین دوره مزایده سراسری املاک و اموال تملیکی بانک ملی ایران
- آغاز زندگی مشترک بیش از ۹۸ هزارجوان ایرانی با وام ازدواج بانک ملی ایران طی هفت ماه
- دریافت وام قرض الحسنه مهربانی ملی با احتساب میانگین کارکرد حساب
- فعال سازی محاسبه گر وام مهربانی بر بستر بام
- اطلاعات تکمیلی در محاسبه گر سپرده و تسهیلات طرح مهربانی ملی
- راه اندازی آزمایشی شماره تلفن ۱۶۷۹ جهت پاسخگویی به مشتریان بانک ملی ایران
- برگزاری چهل و سومین مرحله قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران
- وام قرض الحسنه طرح “مهربانی ملی” بانک ملی ایران طرحی برای همه آحاد مردم/ شرایط + جزئیات
- طرح مهربانی؛ خدمتی دیگر از بانک ملی ایران برای متقاضیان دریافت وام قرض الحسنه
- برگزاری مزایده سراسری املاک شرکت تولیدی و صنعتی کفش فدک (بلا)
- پیشتازی بانک ملی ایران در پرداخت وام ازدواج در بین شبکه بانکی کشور
- تقدیر وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از عملکرد مدیر عامل بانک ملی ایران
- عزم بانک ملی ایران برای توسعه گروه خودروسازی سایپا با ارائه خدمات نوین مالی و بانکی
- تمدید مهلت پذیرش چکهای نسل اول صیادی در سامانه چکاوک تا نیمه مهر