تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
5
دکتر نجارزاده در جلسه همکاری مشترک با گروه سایپا:

عزم بانک ملی ایران برای توسعه گروه خودروسازی سایپا با ارائه خدمات نوین مالی و بانکی

  • کد خبر : 213087
  • 10 مهر 1402 - 9:17
عزم بانک ملی ایران برای توسعه گروه خودروسازی سایپا با ارائه خدمات نوین مالی و بانکی
تفاهم‌نامه همکاری مشترک دو جانبه بانک ملی ایران و گروه خودروسازی سایپا به منظور گسترش تعاملات و ارتقای سطح خدمات بانکی و افزایش همکاری های متقابل به امضای دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران و دکتر محمد علی تیموری مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا رسید و در ادامه هر یک در زمینه بررسی روابط راهبردی و نقشه راه مشترک جهت تقویت و توسعه همکاری های دو جانبه گفت ‌و گو کردند.

جمهوریت ـ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این مراسم که اعضای هیات عامل، معاونان و جمعی دیگر از مدیران ارشد بانک ملی ایران و گروه خودروسازی سایپا نیز حضور داشتند، به تشریح ظرفیت ها و توانمندی های بانک ملی ایران در حوزه ارائه خدمات مالی ارزی و ریالی پرداخت و گفت: در دولت سیزدهم نگاه جدید بانک ملی ایران حمایت از بخش خصوصی و تکمیل زنجیره ارزش و افزایش ظرفیت تولید در همه بخش های صنعتی کشور است.

وی با بیان این که هر دو مجموعه اشتراکات و ظرفیت های بزرگ و بی شماری در جهت توسعه اقتصادی کشور دارند، اظهارداشت: بانک ملی ایران هم اکنون با وجود ۵۳ میلیون مشتری و نیروی انسانی متخصص و با تجربه، نقش مهمی را در اقتصاد کشور و جایگاه خاصی را در ارائه خدمات نوین به آحاد جامعه، اقشار محروم، تولید کنندگان و صنعتگران دارد.

وی با بیان این که اگر بانک به موفقیت و سودی دست یابد، بی شک این سود مجدد به مردم و دولت بازخواهد گشت، ادامه داد: بانک ملی ایران در طول ۹۵ سال قدمت و خدمت، همواره با حمایت و تامین مالی طرح های زیربنایی و عمرانی کشور، به دنبال خدمت به مردم و کمک به دولت در جهت توسعه کشور بوده است.

دکتر نجارزاده با بیان این مطلب که سال هاست موضوع تامین و تولید خودروی با کیفیت دغدغه مردم است، تاکید نمود: بانک ملی ایران با آمادگی کامل و عزم جدی و با حداکثر ظرفیت و بسیج امکانات همراه در کنار گروه خودرو سازی سایپا است تا در زمینه رفع موانع و محدودیت برای تولید خودروهای با کیفیت، نقش آفرین باشد.

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به این که امروز به یک چارچوب همکاری موفقیت آمیز رسیده ایم، گفت: بانک ملی ایران برای گسترش تعامل و همکاری با گروه سایپا به دنبال تدوین و طراحی خدمات متنوع مالی متناسب با نیاز سایپا با هدف کمک به جهش تولید و ایجاد فرصت های شغلی است.

دکتر نجارزاده همچنین با تأکید بر ضرورت خدمت به مردم، به تبیین خدمات متنوع بانک ملی ایران نظیر شبکه گسترده شعب، توانمندی های الکترونیک، تسهیلات پرداختی به بخش های مختلف اقتصادی و … پرداخت.

وی با بیان این که بنگاه های بزرگ اقتصادی و مجموعه های تولیدی در کشور عموما نیازمند حمایت و تامین مالی هستند، افزود: بانک ملی ایران همیشه نگاه متفاوتی به حمایت از صنایع کشور داشته و ما مصمم هستیم این مسیر را با جدیت تمام ادامه دهیم تا صنعت خودرو در مسیر خودکفایی، با شتاب حرکت کند.

نجارزاده با بیان این مطلب افزود: بانک ملی ایران به عنوان حامی صنعت با عزم جدی و ظرفیت های موجود خود از جمله صرافی ملی، کارگزاری، شعب ارزی خارج از کشور، محصولات و خدمات متنوع مالی و… به نقش حمایتگری خود با هدف کمک به افزایش تولید، اشتغالزایی و توسعه گروه خودروسازی سایپا، ادامه خواهد داد.

وی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به رویکرد جدید بانک و راه اندازی بانکداری جامع و شرکتی، خاطرنشان ساخت: ما به عنوان ارائه کننده مجموع خدمات مالی، آمادگی داریم تا در قالب بسته حمایتی، خدمات ارزی، اعتباری و فناوری را به شرکت سایپا در راستای تکمیل زنجیره تامین و توسعه و افزایش کیفیت محصول، ارائه دهیم.

نجارزاده در این دیدار ضمن تاکید به سازنده بودن اقدامات و  فعالیت های بانک، ظرفیت ها و توانمندی های بانک ملی ایران را منحصر بفرد ارزیابی نمود و گفت: ما هرچه بیشتر با شرکت سایپا همکاری نماییم، به جهش تولید و ایجاد اشتغال در کشور بیشتر کمک کرده ایم.

نجارزاده با تبریک و قدردانی از تلاش مدیران شرکت خودروسازی سایپا در راستای توسعه ظرفیت های تولید، تصریح کرد: تمامی کارکنان این شرکت هموطنان ما هستند و ما می کوشیم تا بهترین خدمات مالی را برای کسب رضایتمندی کارکنان و تداوم تولید در این شرکت در راستای کمک به پیشرفت و آبادانی کشور ارائه دهیم.

محمد علی تیموری مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا نیز در این دیدار ضمن برشمردن بانک ملی ایران به عنوان یک بانک بزرگ و توانمند در کشور، با ارائه گزارشی از فعالیت و وضعیت این شرکت، نیازمندی ها و درخواست خود در جهت توسعه فعالیت ها و افزایش ظرفیت تولید این شرکت را از مدیرعامل بانک ملی ایران مطرح کرد.

وی گفت: طی دو سال اخیر با تلاش همه همکاران توانستیم با ایجاد رویکرد جدید و ایجاد بسترها و تغییر و تحولات مناسب در زیرساخت های شرکت زمینه افزایش تولید و کیفیت محصولات را بیش از پیش فراهم کنیم .

وی افزود: توسعه محصولات راهبرد اصلی و اساسی شرکت است و ما در نظر داریم در سال آینده محصولات منحصربفر در حوزه خودروهای الکترونیکال و هیبریدی با همکاری، مشارکت و حمایت های مالی بانک ملی ایران برای هموطنان عزیز تولید و عرضه کنیم.

لازم به ذکر است، مدیران ارشد بانک ملی ایران هم پیشنهادهای خود را برای تقویت سطح همکاری ها و رفع چالش های پیش روی این همکاری ها مطرح کردند و در نهایت دکتر نجارزاده دستورات لازم را برای بررسی مشکلات و پاسخ به درخواست های مالی گروه صنعتی سایپا صادر کرد.

در ادامه این نشست نصرت اله شهبازی عضو هیات عامل و معاون اعتباری بانک ملی ایران تصریح کرد: با توجه به ابزارهای تعهدی و امکاناتی که در اختیار داریم این امکان فراهم است که خدمات مالی جدیدی را به راحتی و در کمترین زمان ممکن در جهت حل مشکلات مالی این شرکت ارائه دهیم.

وی اظهارداشت: بانک ملی ایران در حال حاضر با تکیه بر محصولات متنوع مالی متناسب با نیاز بنگاه های بزرگ اقتصادی و وجود رویه های مختلف می تواند به سرعت پاسخگوی خدمات مالی شرکت های بزرگ در کشور باشد.

همچنین علی رضا گچ پز زاده معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران در ادامه با بیان این که این بانک آمادگی دارد تا نقل و انتقالات حواله های ارزی این شرکت را در تجارت خارجی با وجود شعب و واحدهای تحت مدیریت بانک ملی ایران بپذیرد، افزود: بانک ملی ایران با توجه به توانمندی های ارائه خدمات ارزی، در شرایط مطلوب و مساعدی قراردارد و می تواند در کمترین زمان ممکن عملیات ارزی این شرکت را انجام دهد.

وی با اشاره به این که امروز بانک‌ ملی ایران در زمینه ارائه خدمات ارزی ظرفیت‌های خوبی را به وجود آورده است، یادآورشد: با ایجادظرفیت‌های جدید با بسیاری از شرکت های بزرگ در کشور همکاری های مشترک ارزی را آغاز کرده است.

 

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=213087

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰