تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
6

برگزاری مزایده سراسری املاک شرکت تولیدی و صنعتی کفش فدک (بلا)

  • کد خبر : 214446
  • 13 مهر 1402 - 7:12
برگزاری مزایده سراسری املاک شرکت تولیدی و صنعتی کفش فدک (بلا)
بانک ملی ایران به نیابت از شرکت سهامی خاص تولیدی و صنعتی کفش فدک(بلا) ملک کارخانه این شرکت را در قالب مزایده واگذار می کند.

جمهوریت ـ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،  به استناد مصوبه هیأت مدیره شرکت گروه صنعتی بلا و به منظور واگذاری ملک کارخانه این شرکت در سامانه تدارکات دولت (ستاد ایران) به صورت نقد و به صورت مزایده انجام خواهد شد.

تاریخ برگزاری و انتشار مزایده از ساعت ۱۱ صبح روز ۱۰ مهرماه  لغایت ساعت ۳۰ مهر ماه می باشد.

همچنین مهلت دریافت اسناد مزایده از ساعت ۱۱ روز ۱۰ مهر  تا ساعت ۱۹  مورخ ۱۹ همان ماه است.

مهلت ارائه پیشنهاد و شرکت در مزایده تا ساعت ۱۹ روز ۲۹ مهرماه و تاریخ بازگشایی پاکت‌های الکترونیکی نیز ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۳۰ مهرماه خواهد بود.

لازم به ذکر است، امکان شرکت در مزایده بدون دریافت اسناد مزایده میسر نیست بنابراین متقاضیان شرکت در مزایده باید قبل از اتمام تاریخ مهلت دریافت اسناد مزایده، نسبت به دریافت اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) اقدام کنند.

متقاضیان خرید برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های ۶۰۹۹۴۰۴۰ و ۸۸۸۱۱۱۸۱ تماس گرفته یا عدد ۴ را به سر خط ۱۰۰۰۴۸۸۵ پیامک کنند.

همچنین متقاضیان می توانند به سایت بانک ملی ایران به آدرس www.bmi.ir بخش مناقصه و مزایده، سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به آدرس www.setadiran.ir و یا به صورت حضوری به گروه صنعتی بلا به نشانی میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، کوچه طهمورث، پلاک سوم مراجعه کنند.

 

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=214446

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰