تاریخ : پنجشنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024
2

در دیدار بذرپاش و پزشکیان چه مسائلی مطرح شد؟

  • کد خبر : 243512
  • 04 مرداد 1403 - 16:55
در دیدار بذرپاش و پزشکیان چه مسائلی مطرح شد؟
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در باره سخنان دکتر پزشکیان در این دیدار گفت: دکتر پزشکیان در خصوص موضوع نهضت ملی مسکن صحبت کرده و اظهار داشتند که حساسیت‌های کار باید رعایت شود و صحبت دیگر مربوط به تکمیل پروژه‌های کریدوری بود که این موضوع دغدغه ایشان نیز بود و تاکید کردند سریعتر به اتمام برسد.

جمهوریت –به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی دکتر پزشکیان؛ مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی پس از دیدار با دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب، گفت: جلسه خوبی با رئیس جمهور منتخب داشتم. و نکاتی را در بحث کریدورها و «کلان پروژه ایران راه» را توضیح دادیم؛ پروژه‌هایی که به بهره برداری رسید و پروژه‌‌هایی که امروز در دستور کار است و می‌تواند در کوتاه مدت یعنی امسال به بهره‌برداری برسد. همچنین پروژه‌هایی که تا پایان دولت ایشان می‌تواند به بهره‌ برداری برسد.

بذرپاش افزود: درباره وضعیت ترانزیت کشور و میزان رشد ترانزیت و کلا شرایط ترانزیت که یکی از شایستگی‌های کشور ما است و رشدی که در این زمینه در سال گذشته و امسال شاهد آن بودیم و همچنین آخرین وضعیت پروژه نهضت ملی مسکن و تأمین زمین توضیحاتی دادم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به چالش‌های پیش روی دولت چهاردهم، بیان داشت: از چالش‌های پیش‌رو؛ تامین مالی پروژه‌ها و سیاست‌هایی است که ما در این مدت اتخاذ کردیم.

بذرپاش در باره سخنان دکتر پزشکیان در این دیدار گفت: دکتر پزشکیان در خصوص موضوع نهضت ملی مسکن صحبت کرده و  اظهار داشتند که حساسیت‌های کار باید رعایت شود و صحبت دیگر مربوط به تکمیل پروژه‌های کریدوری بود که این موضوع دغدغه ایشان نیز بود و تاکید کردند سریعتر به اتمام برسد.

 

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=243512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰