تاریخ : پنجشنبه, ۱۰ خرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 30 May , 2024
3
نامه علی افراشته کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم از دشتی و تنگستان در استان بوشهر؛

بیانیه معاون اجرایی سابق مجلس درباره ردصلاحیت ها

  • کد خبر : 225533
  • 19 دی 1402 - 23:04
بیانیه معاون اجرایی سابق مجلس درباره ردصلاحیت ها
علی افراشته از چهره های بنام استان بوشهر و کشور است که مسئولیت کمیته جهاد در استان بوشهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دراستان بوشهر و هرمزگان، مدیر عامل مرکز آموزش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، مشاور عالی و اجرایی معاون اداری مالی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، عضو هیات مدیره روزنامه جام و جم، استاندار استان بوشهر، رئیس سازمان اداری مجلس شورای اسلامی، معاون اجرایی رئیس مجلس شورای اسلامی، مشاور عالی رئیس مجلس شورای اسلامی، دبیر کل مجلس شورای اسلامی و رئیس دبیران کل اتحادیه مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی بخشی از سوابق مدیریتی وی می باشد.

جمهوریت – علی افراشته در نامه ای نوشت:

برادران و خواهران عزیزم                                                                                                               

با سلام و  احترام                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

می دانید که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، پس از رایزنی با تعدادی از دلسوزان و مشورت با دغدغه مندان پیشرفت و توسعه استان بوشهر، با هدف تحقق

آرمانهای شهیدان گرانقدر، انجام وظیفه و خلق مشارکتی ماندگار، به صحنه آمدم. تصمیمی که با قدرشناسی شما عزیزان در یک دوره کوتاه زمانی، اقبال  چشمگیری را

بویژه در بین جوانان فرهیخته رقم زد و عزم و امیدم را برای رسیدن به عرصه خدمت دو  چندان نمود.

تمام تلاشم آن است که با ورود ایده ها و روش های نوین مبتنی بر دانش روز در قالب حکمرانی هوشمند  طعم شیرین کارآمدی را به ارمغان آورم.

اما حال که به تشخیص هیات محترم مرکزی نظارت علیرغم تایید هیات نظارت استان، در ادامه مسیر با توقف مواجه شده ام با احترام به نظر آن هیات و بنا به تکلیف قانونی محق به اعتراض به محضر شورای  محترم نگهبان شده ام.

به عنوان برادر شما، که همواره در بزنگاه های درد و شادی، همراهتان بوده و سعی کرده ام پاسخگوی مطالبات نجیبانه تان باشم، در آمیزه ای از صداقت معنا، لازم می دانم مواردی را در این مقطع حساس، به عرض برسانم. باشد که همچنان با توکل به خدای لایزال و امید به آینده ای روشن برای سربلندی دیار زرخیز دشتی و تنگستان گام برداریم.

۱- قانون اساسی جمهوری اسلامی به عنوان میثاق ملی و یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ره در فرایند احراز صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان  فصل الخطاب

قرار داده است که اینجانب نظر آن شورای محترم را برای خود و هواداران لازم الاجرا می دانم.

۲- حسب فرمایش مقام معظم رهبری حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای دام ظله به دنبال مشارکت  حداکثری هستم و از آحاد مردم بزرگوار (حائزین شرایط رای) حوزه انتخابیه بویژه هواداران عزیز صمیمانه درخواست

می کنم که با شور و نشاط و بدون لحظه ای درنگ در ادامه مسیر تا تحقق خواست رهبر فرزانه انقلاب که تشکیل مجلس مقتدر می باشد به تلاش و کوشش خود ادامه دهند.

۳- امیدوارم با خلق مشارکت گسترده بتوانیم ظرفیت جدیدی در مطالبه گری مبتنی بر نظرات نخبگان و  جوانان پرشور ایجاد نماییم.

۴- از تمامی کاندیداهای محترم اعم از تایید صلاحیت شده و عدم تایید صلاحیت شده که تنور انتخابات را  گرم کرده اند بعنوان فرزند ایران زمین صمیمانه تشکر می کنم.

۵- سیاسیون محترم که همواره دل در گروه ایران اسلامی مترقی دارند از تخریب سیمای انتخابات برادران بر حذر می دارم.

۶- توجه به فرمایش مولا علی (ع) که فرمود:

«شیطان راه هایش را بر شما هموار می گرداند و می خواهد دینتان را بند بند بگسلد و پراکندگی را جایگزین پیوند سازد و تفرقه و فتنه و بحران را به شما بخشد پس از وسوسه های او روی گردانید.»  به همه سروران عزیز یادآور می شوم.

۷- در پایان از هواداران عزیز و محترم می خواهم تا اعلام نهایی نظر شورای محترم نگهبان با تشکیل جلسات و نشست ها گرمابخش فضای انتخابات باشند و پس از آن فارغ از نتیجه اعلامی همان مسیر را با  قدرت ادامه دهند.

 

فرزند ایران اسلامی

علی افراشته

کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

۱۹/۱۰/۱۴۰۲

 

 

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=225533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰