تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
3

علی صوفی: منافع ملی کشور درگیر خطر است

  • کد خبر : 222537
  • 23 آذر 1402 - 15:54
علی صوفی: منافع ملی کشور درگیر خطر است
علی صوفی، فعال سیاسی، درباره تاثیر فساد در کشور بر روی انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات گفت: کسانی که این کارها را می کنند مگر توجهی به مردم دارند یا انتخابات را وابسته به مردم می دانند؟ اینها از سال 98 رسما تصمیم خود را گرفتند و اعلام کردند ما اصلا مشارکت حداکثری برای چه می خواهیم؟

جمهوریت-علی صوفی، فعال سیاسی، درباره تاثیر فساد در کشور بر روی انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات گفت: کسانی که این کارها را می کنند مگر توجهی به مردم دارند یا انتخابات را وابسته به مردم می دانند؟ اینها از سال ۹۸ رسما تصمیم خود را گرفتند و اعلام کردند ما اصلا مشارکت حداکثری برای چه می خواهیم؟

به گزارش  منیبان، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: بخشی از کارمندان با دیدن این وضعیت حق خود می‌دانند که رشوه بگیرند برای خود من پیش آمده برای یک استعلام قانونی از من در یکی از روستاهای شمال، رشوه می‌خواستند.

علی صوفی، فعال سیاسی، درباره تاثیر فساد در کشور بر روی انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات گفت: کسانیکه این کارها را می کنند مگر توجهی به مردم دارند یا انتخابات را وابسته به مردم می دانند؟ اینها از سال ۹۸ رسما تصمیم خود را گرفتند و اعلام کردند ما اصلا مشارکت حداکثری برای چه می خواهیم؟

 

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=222537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰