تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
3
حسن لطفی عضو کمیسیون اجتماعی:

امهال وام های کشاورزی قوت قلبی برای کشاورزان است

  • کد خبر : 218268
  • 15 آبان 1402 - 8:40
امهال وام های کشاورزی قوت قلبی برای کشاورزان است
نماینده رزن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امهال وام ها و مطالبات خسارت دیدگان بخش کشاورزی قوت قلبی به کشاورزان است تا با بهتر شدن وضعیت مالی شان اقساط وام ها را پرداخت کنند.

جمهوریت ـ حسن لطفی در گفت‌وگو با جمهوریت در ارزیابی از عملکرد بانک کشاورزی گفت: بانک کشاورزی بانکی است که صرفا از اقشار زحمت کش جامعه حمایت می کند و ما منکر زحمات این بانک نیستیم منتها به دلیل وجود چالش های اقتصادی و نداشتن منابع کافی چالش هایی در ارائه خدمات به مشتریان خود دارد.

وی با بیان اینکه انصافاً بانک کشاورزی به خوبی از کشاورزان حمایت می کند، افزود: عملکرد بانک کشاورزی علی رغم تمامی چالش ها و مشکلات خوب است که نمونه آن مساعدت بانک کشاورزی در امهال ۱۱ هزار میلیارد تومان مطالبات خسارت دیدگان بخش کشاورزی در شش ماهه نخست سال جاری است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در توضیح تاثیر امهال وام برای کشاورزان گفت: کشاورزان از حداقل‌ترین درآمدها برخوردار بوده و نمی توانند کل اقساط وام ها را به صورت یک جا پرداخت کنند لذا به دلیل محدودیت و ضعف مالی نمی توانند به خوبی وام هایشان را تسویه کنند.

وی ادامه داد: امهال وام های کشاورزی کمکی و قوت قلبی به کشاورزان است تا با بهتر شدن وضعیت مالی شان در سنوات آینده اقساط وام ها را پرداخت کنند.

 

بیشتر بخوانید :

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=218268

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰