تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
7
رحمت الله نوروزی:

افزایش حجم عملیات ارزی بانک کشاورزی نشان‌دهنده عزم این بانک در انجام وظایفش است

  • کد خبر : 214450
  • 01 آبان 1402 - 14:20
افزایش حجم عملیات ارزی بانک کشاورزی نشان‌دهنده عزم این بانک در انجام وظایفش است
نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس عملکرد بانک کشاورزی را خوب ارزیابی کرد و گفت: افزایش چشمگیر حجم عملیات ارزی بانک کشاورزی نشان دهنده عزم این بانک کشاورزی برای انجام وظایفش است.

جمهوریت ـ رحمت الله نوروزی در گفت و گو با جمهوریت در ارزیابی از عملکرد بانک کشاورزی گفت: یکی از اقدامات خوب بانک کشاورزی پرداخت پول گندمکاران است البته هنوز دولت مطالبات بانک را پرداخت نکرده که باید این کار صورت گیرد.

وی با تاکید بر لزوم تقویت بانک کشاورزی، افزود: امنیت غذایی موضوع بسیار مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری است که اهمیت آن هم بعد از جنگ اوکراین بیش از پیش مشخص شد؛ با این نگاه باید توجه ویژه ای به بانک کشاورزی داشت.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی اضافه کرد: بر این اساس در صورت تقویت بانک کشاورزی، بسیاری از دغدغه ها و نگرانی ها در حوزه های مختلف کشاورزی، دامداری و صنایع تبدیلی کاهش پیدا می کند.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر حجم عملیات ارزی بانک کشاورزی و رسیدن به جایگاه پنجم در جدول سهم از بازار ارزی گفت: این موضوع نشان دهنده عزم بانک کشاورزی برای انجام وظایفش است منتها بعضا منابع کافی ندارد که باید دولت از بانک کشاورزی حمایت کند.

نوروزی در پایان بر لزوم حمایت و تقویت بانک کشاورزی در بودجه سنواتی و برنامه هفتم توسعه تاکید کرد.

 

بیشتر بخوانید :

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=214450

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰