تاریخ : شنبه, ۱۰ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 31 August , 2024
5
آزادی خواه:

بانک کشاورزی در پرداخت هزینه گندم عملرد خوبی داشته است

  • کد خبر : 212716
  • 26 مرداد 1402 - 16:17
بانک کشاورزی در پرداخت هزینه گندم عملرد خوبی داشته است
یک عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی با مثبت خواندن عملکرد بانک کشاورزی در پرداخت پول گندم به کشاورزان گفت: بانک کشاورزی در حد منابعی که سازمان برنامه و بودجه در اختیارش گذاشته، عملکرد قابل قبولی داشته است.

جمهوریت ـ احد آزادی خواه در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت با اشاره به عملکرد بانک کشاورزی گفت: بانک کشاورزی بخشی از وظایفی که به عهده اش واگذار شده را به درستی انجام داده که از جمله آن می توان به موضوع گندم اشاره کرد.

وی توضیح داد: بانک کشاورزی یکی از بانک هایی بوده که در دوسال گذشته سرآمد پرداخت هزینه گندم بوده که خوب پرداخت کرده است.

این عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی بیان کرد: مشکل این است که برخی تکالیف بر عهده بانک کشاورزی گذاشته می شود اما منابعی برای انجام این تکالیف پیش بینی نمی شود؛ نتیجه آن است که افراد بدون اطلاع از شرایط، عملکرد بانک کشاورزی را ضعیف ارزیابی می کنند.

آزادی خواه ادامه داد: از طرف دیگر بانک کشاورزی در بحث بخشودگی جرایم می گوید ۳۵ هزار میلیارد تومان پرونده آماده بخشودگی دارد اما کل اعتبارات به بانک برای انجام این کار ۳ هزار میلیارد تومان یعنی کمتر از یک دهم نیاز بانک منابع در اختیارش قرار داده اند.

وی تاکید کرد: بر این اساس سازمان برنامه و بودجه طبق تکالیفی که برعهده بانک ها می گذارد، منابع را اختصاص دهد تا تناقضی ایحاد نشود.

 

بیشتر بخوانید :

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=212716

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰