تاریخ : پنجشنبه, ۱۰ خرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 30 May , 2024
5
جلال محمودزاده عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

بانک کشاورزی عملکرد خوبی در اعطای تسهیلات داشته است

  • کد خبر : 214585
  • 02 آبان 1402 - 13:15
بانک کشاورزی عملکرد خوبی در اعطای تسهیلات داشته است
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با مثبت خواندن عملکرد بانک کشاورزی گفت که بانک کشاورزی علی رغم تمامی محدودیت های بانک مرکزی عملکرد خوبی در اعطای تسهیلات داشته است.

جمهوریت ـ جلال محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار جمهوریت در ارزیابی از عملکرد بانک کشاورزی گفت: عملکرد بانک کشاورزی علی رغم تمامی محدودیت ها اعمالی بانک مرکزی خوب بوده است چون بانک مرکزی در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ و نیمه اول سال ۱۴۰۲ به شدت بانک ها را از جهت پرداخت تسهیلات محدود کرد و مشکلاتی را به وجود آورد.

وی با بیان اینکه مدیریت بانک کشاورزی در این دوره خوب است، افزود: عملکرد بانک کشاورزی در مقایسه با سایر بانک ها بهتر بوده که نمونه آن اعطای حدود ۴۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری است آن هم در شرایطی که بانک مرکزی پرداخت تسهیلات را به بهانه افزایش تورم محدود کرده است.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجددا با مثبت خواندن عملکرد بانک کشاورزی گفت: با عملکرد خوب بانک کشاورزی دیگر نارضایتی همچون قبل نیست؛ بانک کشاورزی در وصول مطالبات و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت یا یارانه ای به بخش کشاورزی خوب عمل کرده است.

محمودزاده ادامه داد: یکی از اقدامات خوب بانک کشاورزی عدم اعطای تسهیلات به خارج از بخش است؛ سال‌های گذشته تسهیلات به غیرکشاورز و فعالان در بخش های غیرکشاورز همچون کارخانه سیمان اعطا شد که این رویه را در مدیریت فعلی بانک کشاورزی شاهد نیستیم و بیشتر تسهیلات بانک کشاورزی به سمت پروژه های کشاورزی هدایت می شودکه در نهایت باعث رضایتمدی شده است.

 

بیشتر بخوانید :

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=214585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰