تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
3

این مرد متجاوز بعد از آزار شیطانی زنی جوان فرار کرد؛ او را شناسایی کنید+عکس

  • کد خبر : 196790
  • 10 تیر 1402 - 14:12
این مرد متجاوز بعد از آزار شیطانی زنی جوان فرار کرد؛ او را شناسایی کنید+عکس
پلیس برای دستگیری متجاوز فراری از مردم کمک خواست. این در حالی است که همدست متهم به اعدام محکوم شده است.

جمهوریت – پلیس آگاهی تهران با انتشار تصویر یک متهم فراری که به زنی جوان تجاوز کرده، از مردم خواست، کسانی که اطلاعاتی از این مرد شیطان صفت دارند به پلیس مراجعه کنند.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ علی ولیپورگودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: دی ماه سال ۱۳۹۷ پرونده‌ای مبنی بر سرقت مقرون به آزار و اذیت زن جوان توسط ۲ مرد به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران ارجاع داده شد و تیمی از کارآگاهان زبده برای تحقیقات وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی اطلاع پیدا کردند که یک زن ۳۳ ساله برای رفتن به آزمایشگاه در شهرری سوار بر خودروی پژو آر دی که ۲ سرنشین مرد داشت شده و در مسیر راننده ابتدا قصد داشته با دادن نسکافه مسموم،  زن جوان را بیهوش کنند که در این مرحله زن جوان به خاطر رفتن به آزمایشگاه از خوردن نسکافه خودداری می‌کند اما در ادامه راننده تغییر مسیر داده و به سمت کوره‌های آجرپزی می‌رود.

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: زن جوان با توجه به تغییر مسیر راننده شروع به اعتراض می‌کند که در این مرحله همدست وی که در صندلی جلو بوده با تهدید چاقو به صندلی عقب خودرو رفته و نیت شوم خود را به اجرا می‌گذارد تا اینکه خودرو در محله‌ای خلوت و در نزدیکی کوره‌های آجرپزی متوقف و راننده شیطان صفت به صندلی عقب رفته و همدستش پشت فرمان می‌نشیند و این متهم نیز پس از اجرای نیت شوم خود، طلا و گوشی موبایل زن جوان را سرقت و او را از خودرویش به بیرون پرت می‌کند.

سرهنگ گودرزی اظهار داشت: ۲ مرد شیطان صفت قبل از اجرای نقشه‌شان پلاک خودرو را با یک پارچه مخدوش کرده بودند اما زن جوان درتاریکی هوا فقط توانسته بود ۳ شماره از پلاک خودرو را که نمایان بود به ذهن بسپارد.

وی افزود: با تشکیل این پرونده در اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران تحقیقات میدانی آغاز شد و کارآگاهان با  اقدامات اطلاعاتی متهم ردیف اول پرونده را که در منطقه شوش تهران  زندگی می‌کرد، شناسایی کردند و سپس با تحت نظر قرار دادن متهم وی را در محل کارش در منطقه خزانه تهران  دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از دستگیری به سرقت مقرون به آزار زن جوان اعتراف کرد و در ادامه تحقیقات عنوان داشت که با همدستش همان روز شوم در پارک هرندی آشنا شده و برای خرید مواد به منطقه شهرری رفته و پس از مصرف مواد مخدر در مسیر بازگشت به تهران زن جوان را سوار بر خودرو کرده و نقشه شیطانی خود را به اجرا گذاشته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: تحقیقات پلیسی در حالی ادامه داشت که متهم ردیف اول پرونده هیچ شناختی از همدستش نداشت و تنها تصاویر ضبط شده در دوربین مداربسته چهره متهم ردیف دوم را در اختیار پلیس قرار داده بود.

سرهنگ گودرزی گفت: متهم ردیف اول پس از بازسازی صحنه جرم و تکمیل پرونده‌اش در دادگاه کیفری یک استان تهران به اعدام محکوم شد و اوایل سال جاری در زندان به دار مجازات آویخته شد اما با توجه به فراری بودن متهم ردیف دوم تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: با دستور قاضی شعبه ۶ دادگاه کیفری یک استان تهران تصویر متهم ردیف دوم به صورت بدون پوشش منتشر و چنانچه کسانی اطلاعاتی از مخفیگاه این متهم فراری دارند به اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران مراجعه و در دستگیری این مرد شیطان صفت و جلوگیری از دیگر اقدامات مجرمانه احتمالی وی با پلیس همکاری کنند

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=196790

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰