تاریخ : یکشنبه, ۶ خرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 26 May , 2024
3

وحشت‌آفرینی ۴ زورگیر در شرق تهران

  • کد خبر : 194064
  • 29 خرداد 1402 - 14:26
وحشت‌آفرینی ۴ زورگیر در شرق تهران
متهمان در جریان تحقیقات به 20 فقره سرقت زورگیری از شهروندان در خیابان‌های شرق تهران اعتراف کردند.

جمهوریت – رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق جوانی که در شرق تهران اقدام به زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: در این رابطه مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: با وقوع زورگیری‌های سریالی از شهروندان با ایجاد وحشت و ضرب و جرح مالباختگان به وسیله قمه، چاقو و گاز اشک آور در شرق تهران، رسیدگی به موضوع پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه  ششم  پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در بررسی‌ها متوجه شدند سرقت ها توسط ۴ راکب و ترک نشین  ۲ دستگاه موتور سیکلت سبز و قرمز رنگ صورت گرفته است.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گورزی ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها افرادی سابقه‌دار هستند  و به دفعات مختلف تحمل کیفر داشته‌اند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم با  اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را در شرق  تهران شناسایی و پس از  هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: متهمان در جریان تحقیقات به ۲۰ فقره  سرقت زورگیری از شهروندان در خیابان‌های شرق تهران اعتراف و مالباختگان در مواجه حضوری،  آنها را به عنوان سارق اموال خود شناسایی کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گورزی با بیان اینکه مالخر این پرونده نیز دستگیر و اموال مسروقه از مخفیگاه آنها کشف شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=194064

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰