تاریخ : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 7 September , 2024
0
ماجدی:

ای‌اف‌سی VAR شهرقدس را تایید کرد

  • کد خبر : 246931
  • 17 شهریور 1403 - 13:48
ای‌اف‌سی VAR شهرقدس را تایید کرد
رئیس هیات فوتبال استان تهران از آخرین وضعیت ورزشگاه شهر قدس پیش از آغاز رقابت‌های لیگ نخبگان گفت که کمک داور ویدیویی مورد تایید نمایندگان AFC قرار گرفته و امروز صبح هم از ورزشگاه شهر قدس بازدید می‌کنند.

جمهوریت-میرشاد ماجدی، رئیس هیأت فوتبال استان تهران در رابطه با انتخاب ورزشگاه برای میزبانی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا تصریح کرد: امروز نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC از ورزشگاه شهدای شهر قدس دیدن خواهند کرد. شهردار و اعضای شورای شهر شهرقدس و … واقعاً در رابطه با آماده‌سازی ورزشگاه شهدای شهر قدس فعالیت‌های زیادی داشته‌اند که باید از آنها تشکر کنم و زمین چمن این ورزشگاه واقعاً نسبت به ۳، ۴ ماه قبل قابل مقایسه نیست.

او افزود: گنجایش ورزشگاه شهدای شهرقدس، ۸۰۰۰ نفر است. ورزشگاه مشکل خاصی ندارد و سیستم داور ویدئویی VAR مورد تأیید AFC قرار گرفته است.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در رابطه با آماده سازی ورزشگاه آزادی گفت: طبق آماری که دوستان به ما داده‌اند، حداقل تا دو ماه آینده این ورزشگاه آماده نمی‌شود. این ورزشگاه‌ها نه در اختیار فدراسیون فوتبال و نه هیأت فوتبال استان تهران است و شرکت توسعه و تجهیز مسئول این ورزشگاه‌هاست و هنوز مشخص نیست که داربی استقلال و پرسپولیس کجا برگزار خواهد شد و با توجه به محدودیتی که برای حضور تماشاگران در ورزشگاه شهدای شهر قدس داریم بعید است که بازی این دو تیم با هم، در این ورزشگاه برگزار شود. سازمان لیگ باید در مورد تصمیم گیری کند.

 

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=246931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰