تاریخ : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 7 September , 2024
1

مرگ در جریان سلفی با کلت کمری

  • کد خبر : 246864
  • 17 شهریور 1403 - 9:14
مرگ در جریان سلفی با کلت کمری
چند جوان با کلت کمری سلفی می‌گرفتند که ناگهان تیری شلیک شد و یکی از آنها جان خود را از دست داد.

جمهوریت – چند جوان با کلت کمری سلفی می‌گرفتند که ناگهان تیری شلیک شد و یکی از آنها جان خود را از دست داد.

به گزارش سایت جنایی، شامگاه اول مرداد امسال ماموران پلیس یکی از کلانتری‌ها در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت به محسن اختیاری اطلاع دادند که پسری ۲۳ ساله به دلیل اصابت گلوله به سرش کشته شده و جسدش را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

به این ترتیب، بازپرس جنایی دستور حضور تیم‌های تحقیق را در بیمارستان صادر کرد. با شروع تحقیقات جنایی معلوم شد جسد با یک خودرو پژو ۲۰۶ به بیمارستان آورده شده است. در ادامه از صاحب خودرو تحقیقاتی بازجویی شد و گفت: پسر کشته‌شده دوستم بود که همراه او و دو نفر دیگر برای تفریح رفته بودیم. دوستم سهیل یک سلاح کلت کمری آورده بود. داشتیم با هم شوخی می‌کردیم و هر کدام نوبتی با کلت کمری عکس سلفی می‌گرفتیم. وقتی نوبت سهیل شد موقع عکس گرفتن، قمه و کلت در دست داشت. ناگهان تیر از کلت که دست او بود شلیک شد و به سر دوست دیگرم پدرام خورد. همان موقع دوستم که صاحب اسلحه بود فرار کرد و من و سهیل تصمیم گرفتیم پدرام را به بیمارستان ببریم اما سهیل وسط راه در رفت و من با پدرام تنها ماندم. هنوز خیلی نگذشته بود که فهمیدم او مرده است. ترسیده بودم. بغل یک پایگاه بسیج که همان حوالی بود رفتم و ماجرا را به افراد بسیجی گفتم و او را به بیمارستان رساندیم و گفتند که فوت شده است.

با به دست آمدن این نتایج مشخص شد سهیل ۲۵ ساله به شمال کشور فرار کرده است. بنابراین تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه او ادامه داشت تا اینکه مشخص شد چند روز قبل به تهران بازگشته است. بنابراین پسر جوان بازداشت شد. سهیل در بازجویی اولیه گفت: من و پدرام یک خانه را با هم شراکتی خریده و اجاره داده بودیم و کرایه آن را می‌گرفتیم. سر همین ماجرای کرایه دچار اختلاف شده اما ماجرا را حل کرده بودیم. آن شب هم برای تفریح رفته بودیم که ناخواسته تیری که در سلاح بود موقع گرفتن عکس سلفی با کلت کمری تیر به سر او شلیک و باعث مرگش شد. اختلاف ما به حدی نبود که بخواهم او را بکشم.

با به دست آمدن این نتایج، متهم به دستور بازپرس جنایی بازداشت است و تحقیقات از او ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=246864

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰