تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

دستگیری گروگان‌گیر مسلح در حادثه شهرک صنعتی ایوانکی

  • کد خبر : 232393
  • 07 فروردین 1403 - 15:23
دستگیری گروگان‌گیر مسلح در حادثه شهرک صنعتی ایوانکی
رئیس کل دادگستری استان سمنان از دستگیری گروگان‌گیر مسلح در حادثه شهرک صنعتی ایوانکی خبر داد.

جمهوریت– محمد جعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان در تشریح جزئیات حادثه گروگان‌گیری، گفت: در پی وقوع یک مورد گروگان‌گیری ظهر امروز در شهرک صنعتی ایوانکی، به محض اطلاع به مسئولان قضایی مربوطه دستور داده شد با همکاری نهاد‌های امنیتی و انتظامی عملیات رهاسازی گروگان‌ها را آغاز کنند.

وی اظهار کرد: در بررسی اولیه مشخص شد متهم به دلیل اختلافات مالی با مدیر عامل یک واحد بسته‌بندی در شهرک صنعتی ایوانکی اقدام به گروگان‌گیری با سلاح گرم کرده است.

عبداللهی با بیان اینکه متهم پس از ورود به واحد تولیدی با اعمال تهدید، سه نفر از عوامل کارگاه را گروگان می‌گیرد، تصریح کرد: مأموران نهاد‌های امنیتی و انتظامی وارد عمل شده و فرد گروگان گیر را به لحاظ فنی آرام، خلع سلاح و دستگیر و به دادگاه بخش ایوانکی منتقل و پرونده قضایی تشکیل شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: در این حادثه مدیر عامل مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و توسط عوامل اورژانسی و امدادی به بیمارستان منتقل شده است.

عبداللهی خاطرنشان کرد: تحقیقات اولیه پرونده و تفهیم اتهام گروگان گیر انجام و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان، توصیه کرد: چنانچه فی‌مابین افراد اختلافی بروز می‌کند از دستگاه قضایی مطالبه استیفای حقوق قانونی خود را کرده و زیبنده نیست تسویه‌حساب‌ها به صورت شخصی اتفاق بیفتد.

عبداللهی در پایان تأکید کرد: عدم مدیریت روانی و توجه به ابعاد قانونی از سوی گروگان‌گیر در این حادثه به بروز برخورد عبرت آموز منجر خواهد شد. زیرا حفظ و تأمین امنیت اجتماعی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی استان سمنان است و بدون مماشات رفتار خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=232393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰