تاریخ : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 7 September , 2024
0

ورود کمیسیون اقتصادی به موضوع وام‌های نجومی رئیس و اعضای هیات مدیره بورس

  • کد خبر : 246934
  • 17 شهریور 1403 - 13:57
ورود کمیسیون اقتصادی به موضوع وام‌های نجومی رئیس و اعضای هیات مدیره بورس
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از ورود کمیسیون اقتصادی به موضوع وام‌های نجومی برخی دستگاه‌ها به کارکنان خود از جمله دریافت وام میلیاردی رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان بورس خبر داد.

جمهوریت –فاطمه مقصودی در واکنش به انتشار اخباری درباره دریافت وام‌های چند میلیاردی از سوی رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان بورس گفت: باید به صورت کلی موضوع پرداخت وام‌های نجومی از سوی برخی سازمان‌ها و نهادها به کارکنان خود مورد بررسی قرار گیرد و مشخص شود این کار برچه اساسی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی به این موضوع ورود خواهد کرد، افزود: در شرایطی که بسیاری از تولیدکنندگان از گرفتن تسهیلات ناتوان هستند و گرفتاری‌هایی برای مردم برای دریافت وام‌های خرد و  کوچک و حتی تسهیلات ازدواج و فرزندآوری وجود دارد،‌ پرداخت وام‌های نجومی چه توجیهی دارد؟

مقصودی با اشاره به واکنش‌های گسترده مردم درباره پرداخت وام نجومی در سازمان بورس گفت که باید رویکرد نظام جمهوری اسلامی ایران رضایت عموم جامعه باشد و مسئولان نیز بیش از هر کسی قانون را رعایت کنند.

وی در پایان گفت که کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بعد از پایان تعطیلات مجلس، در جلسه‌ای موضوع پرداخت وام‌های نجومی را مورد بررسی قرار خواهد داد.

 

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=246934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰