تاریخ : چهارشنبه, ۳۱ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 21 August , 2024
2

حمایت فراکسیون مستقلین از تمامی وزرای پیشنهادی کابینه پزشکیان

  • کد خبر : 245840
  • 31 مرداد 1403 - 11:54
حمایت فراکسیون مستقلین از تمامی وزرای پیشنهادی کابینه پزشکیان
فراکسیون مستقلین مجلس با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از تمامی وزرای پیشنهادی دولت اعلام کرد. در بیانیه این فراکسیون آمده است: با توجه به سوابق و برنامه‌های ارائه شده فراکسیون مستقلین ولایی در نشست ویژه امروز صبح به اتفاق آرا تصمیم گرفت به کلیه وزرای پیشنهادی رئیس جمهور رای اعتماد دهد.

جمهوریتفراکسیون مستقلین مجلس دوازدهم با صدور بیانیه‌ای که هم‌اکنون در حال توزیع در صحن علنی مجلس است حمایت خود را از کلیه وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان اعلام کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: با توجه به برنامه های وزرای پیشنهادی و ضرورت تشکیل دولت وفاق ملی این فراکسیون مستقلین حمایت خود را از تمامی وزرای پیشنهاد آقای دکتر مسعود پزشکیان اعلام می‌دارد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را شکرگزاریم که با رهنمودهای مقام معظم رهبری ملت بزرگ ایران حضوری با شکوه در پای صندوق‌های رای داشت و خروجی آن انتخاب رئیس جمهوری بود که بر مبنای قرآنی “واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا ” کابیته وفاق ملی را به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد نمود.

با توجه به سوابق و برنامه‌های ارائه شده فراکسیون مستقلین ولایی در نشست ویژه امروز صبح به اتفاق آرا تصمیم گرفت به کلیه وزرای پیشنهادی رئیس جمهور رای اعتماد دهد.

طبیعی است نمایندگان با بهره گیری از ابزارهای نظارتی بر عملکرد وزراء بویژه در بعد تبعیت از مقام ولایت و کارآمدی بطور مستمر نظارت خواهد کرد.

فراکسیون مستقلین ولایی با آرزوی توفیقات الهی برای همه اعضای دولت آمادگی کامل خود را در ادامه مسیر برای همکاری با فراکسیونها بویژه فراکسیون انقلاب اسلامی اعلام نماید و تاکید و توصیه داریم به کلیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی خاصه نمایندگان معزز دیگر فراکسیون‌ها فارغ از هر نوع نگاه سیاسی و در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری یارای دولت باشم و دولت را با رای قاطع به کابینه پیشنهادی رئیس جمهور برای انجام تعهدات خود به ملت کمک نمائیم.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=245840

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰