جمهوریت ـ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،پیش از این تنها شماره تلفن ۰۲۱۶۴۱۴۰ جهت پاسخگویی به مشتریان اختصاص داشت که از امروز شماره تلفن۱۶۷۹(بدون پیش شماره۰۲۱) نیز به صورت آزمایشی در کنار شماره مذکور ، به این کار اختصاص داده شده است.
مشتریان گرامی می توانند جهت دریافت راهنمایی از خدمات بانک، پاسخ به سوالات و مشکلات بانکی خود و همچنین ارائه پیشنهادات به بانک ملی ایران با شماره تلفن جدید۱۶۷۹ بانک ملی ایران تماس حاصل نمایند.
گفتنی است واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره مذکور از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱ آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی است ؛ مشتریان می توانند پس از تماس با شماره های فوق، با شماره گیری عدد ۳ با کارشناسان مرکز ارتباط مردمی بانک به منظور پاسخگویی به سوالات و با شماره گیری عدد۴ به کارشناسان واحد ارتباط مردمی نظام های پرداخت جهت طرح سوال در خصوص سامانه های فنی نظیر ساتنا، پایا، چکاوک، شتاب، طرح خدمت و رفع مغایرت های سیستم متمرکز ارتباط برقرار نمایند.
گفتنی است در آینده نزدیک این شماره چهار رقمی ، جایگزین شماره ۰۲۱۶۴۱۴۰ خواهد شد.
بیشتر بخوانید:
- برگزاری چهل و سومین مرحله قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران
- وام قرض الحسنه طرح “مهربانی ملی” بانک ملی ایران طرحی برای همه آحاد مردم/ شرایط + جزئیات
- طرح مهربانی؛ خدمتی دیگر از بانک ملی ایران برای متقاضیان دریافت وام قرض الحسنه
- برگزاری مزایده سراسری املاک شرکت تولیدی و صنعتی کفش فدک (بلا)
- پیشتازی بانک ملی ایران در پرداخت وام ازدواج در بین شبکه بانکی کشور
- تقدیر وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از عملکرد مدیر عامل بانک ملی ایران
- عزم بانک ملی ایران برای توسعه گروه خودروسازی سایپا با ارائه خدمات نوین مالی و بانکی
- تمدید مهلت پذیرش چکهای نسل اول صیادی در سامانه چکاوک تا نیمه مهر
- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: بانک ملی ایران نماد نظام بانکی است
- ارتباط مستقیم مدیران ارشد بانک با مشتریان،اعتماد آفرین است