تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
14

آقای الله کرم رجل سیاسی را تعیین می کند؟

  • کد خبر : 97865
  • 29 تیر 1399 - 16:15
آقای الله کرم رجل سیاسی را تعیین می کند؟

به گزارش جمهوریت  جلال جلالی زاده، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی سایت خبری مدآرا با اشاره به اظهارات حسین الله کرم مبنی بر رجل سیاسی نبودن برخی از چهرهای مطرح اصلاح طلبان برای تایید شورای نگهبان گفت: متاسفانه هیچ قید و بندی در جامعه برای اصلاحات نیست […]

به گزارش جمهوریت  جلال جلالی زاده، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی سایت خبری مدآرا با اشاره به اظهارات حسین الله کرم مبنی بر رجل سیاسی نبودن برخی از چهرهای مطرح اصلاح طلبان برای تایید شورای نگهبان گفت: متاسفانه هیچ قید و بندی در جامعه برای اصلاحات نیست و هرکس به نوعی اظهار نظر می کند و در خصوص موضوعات مختلف نظر می دهد و هنوز تعریف مفاهیم مشخص نشده است.

وی ادامه داد: اول باید مشخص شود که رجل سیاسی کیست و قانون چه کسانی را به عنوان رجل سیاسی نامیده است. کسی که بخش زیادی از عمر خود را در سیاست و انقلاب و مسئولیت های مختلف سپری کرده است و مورد تایید شورای نگهبان بوده و چگونه پس از مدتی این تعریف سلب می شود. قطعا این اظهار نظر ها سیاسی بوده و علمی و منطقی نیست.

جلالی زاده اشاره به اسامی مطرح شده در برخی رسانه ها مبنی بر کاندیدای احتمالی اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: در بین اصلاح طلبان تا جایی که من می دانم حرفی از این شخصیت ها مطرح نشده و شاید خودشان هم راضی به کاندیداتوری نباشند.اصولگرایان پیش دستی می کنند تا با تخریب چهره های مطرح اصلاح طلبان این پیام را منتقل کنند که شما در انتخابات شرکت نکنید.

گفتنی است هفته گذشته «حسین الله کرم» فعال سیاسی اصولگرا در گفت و گو با یکی از رسانه ها در رابطه با کاندیدای احتمالی اصلاح طلبان برای ریاست جمهوری سال آینده گفته بود “اصلاح طلبان متوجه اند حتی در وضعیت مشارکت حداکثری هر سه آقایان صفایی فراهانی، مصطفی معین و محمدرضا خاتمی تأییدصلاحیت نخواهند شد چون در زمره رجل سیاسی قرار نمی گیرند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=97865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰