تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
3

نمکی با رای بالا وزیر بهداشت می شود

  • کد خبر : 34792
  • 14 بهمن 1397 - 19:21
نمکی با رای بالا وزیر بهداشت می شود

فضای کلی مجلس نشان می دهد : سعید نمکی گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری برای وزارت بهداشت با رای بالای نمایندگان بر کرسی وزارت تکیه خواهد زد.  به گزارش خبرنگار جمهوریت ، فضای فراکسیون های سیاسی مجلس حکایت از رای اعتماد بالای مجلس به گزینه روحانی در وزارت بهداشت دارد. صبح امروز یکشنبه ۹۷/۱۱/۱۴ فراکسیون های […]

فضای کلی مجلس نشان می دهد : سعید نمکی گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری برای وزارت بهداشت با رای بالای نمایندگان بر کرسی وزارت تکیه خواهد زد.  به گزارش خبرنگار جمهوریت ، فضای فراکسیون های سیاسی مجلس حکایت از رای اعتماد بالای مجلس به گزینه روحانی در وزارت بهداشت دارد. صبح امروز یکشنبه ۹۷/۱۱/۱۴ فراکسیون های اصولگرایان ولایی و مستقلین بعد از برگزاری جلسه با سرپرست وزارت بهداشت ، رسما اعلام کردند به سعید نمکی رای اعتماد خواهند داد.

فراکسیون امید هم نظر خود را دوشنبه صبح اعلام می کند و البته طبیعتا رای اصلاحطلبان مجلس مثبت خواهد بود.

کمیسیون بهداشت به عنوان کمیسیون تخصصی هم با گزینه پیشنهادی همراه است و در جلسات فراکسیون ها و کمیسیون ها که در یک هفته گذشته با نمکی برگزار شده انتقادات جدی طرح نشده است.

با همه این اوصاف؛ دور از ذهن نیست که سعید نمکی را از اکنون با رای بالا ، وزیر بهداشت و درمان و جایگزین سید حسن قاضی زاده هاشمی بدانیم.

سعید نمکی، سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ۱۳ دی ۱۳۹۷ است. وی دارای مدرک دکتری داروسازی و تخصص ایمونولوژی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، معاون سازمان برنامه و بودجه کشور، عضو شورای سیاستگذاری مرکز ملی تحقیقات بیمهٔ سلامت، و معاون سابق محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست می‌باشد.

با این انتخاب حلقه نزدیکان و معتمدین نوبخت در دولت قدرتمند تر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=34792

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰