تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
5

تداوم تخت گاز خودرو در جاده کاهش قیمت

  • کد خبر : 192217
  • 21 خرداد 1402 - 11:36
تداوم تخت گاز خودرو در جاده کاهش قیمت
رصد بازار نشان دهنده آن است که بازار همچنان در سراشیبی افت قیمت قرار دارد و همراستا با نرخ دلار این روزها اخبار مثبت از پرونده هسته‌ای باعث شده تا شاهد تداوم کاهش قیمت در بازار باشیم.

جمهوریت- شکل و شمایل بازار خودرو در سومین هفته خرداد‌ماه چگونه بود؟ آیا بازار توانست شکل نزولی خود را حفظ کند یا شاهد تغییر مسیر در این بازار بودیم؟

به گزارش اقتصادنیوز، رصد بازار نشان دهنده آن است که بازار همچنان در سراشیبی افت قیمت قرار دارد و همراستا با نرخ دلار این روزها اخبار مثبت از پرونده هسته‌ای باعث شده تا شاهد تداوم کاهش قیمت در بازار باشیم.

براساس ارزیابی بازار امروز ایران خودرویی‌ها در بازار با افت ۵ تا ۴۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند. افتی که موجب شد تا «هایما S5 پلاس» در بازار افتی ۴۵ میلیون تومانی را تجربه کرد که بیشترین افت قیمت در بازار محسوب می شود. «دنا پلاس توربو اتومات» هم امروز افتی ۳۲ میلیونی را تجربه کرد.

اما در میان محصولات سایپا امروز «شاهین» در بازار افتی ۳۲ میلیونی داشت و این افت در «تیباصندوقدار» در بازار به ۲۱ میلیون تومان رسید.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «۲۰۷ پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار ۵۵۷ میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به چهارشنبه گذشته افتی ۳۱ میلیونی داشت. «هایما S5پلاس» هم در بازار یک میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان قیمت گذاری‌ شد و افتی ۴۵ میلیونی را تجربه کرد.

«رانا پلاس» هم در میان محصولات ایران خودرو امروز افت ۱۷میلیونی داشت و در بازار با قیمت ۴۶۶ میلیون تومان قیمت خورد. «دناپلاس» هم در بازار امروز ۶۴۰میلیون تومان قیمت گذاری و افت ۲۰ میلیونی را ثبت کرد.

«دنا پلاس توربو اتومات» هم با افت ۳۲ میلیونی در بازار ۸۴۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز قیمت «۲۰۷ پاناراما اتومات» هم ۹۸۵ میلیون قیمت خورد و افت ۵ میلیونی را در بازار تجربه کرد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار ۵۵۰ میلیون تومانی شد و کاهش ۳۲ میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز   «کوییک‌R» در بازار ۳۳۶ میلیون تومان شد و افت ۱۴ میلیونی داشت و «کوییک معمولی» هم در بازار ۳۲۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری خورد و کاهشی ۲۰ میلیونی را تجربه کرد. اما در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار ۳۱۹ میلیونی قیمت گذاری شد و افتی ۲۱ میلیون تومانی را تجربه کرد، «تیبا ۲ معمولی» هم در بازار ۳۳۵ میلیون تومان دست به دست شد و افت ۹ میلیونی را ثبت کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم بدون تغییر در بازار ۳۲۱میلیون تومان قیمت‌ خورد و افت ۱۰ میلیونی را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=192217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰