تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
2

رونمایی از مجلل‌ترین خودرو تاریخ آمریکا+تصاویر

  • کد خبر : 191495
  • 17 خرداد 1402 - 13:56
رونمایی از مجلل‌ترین خودرو تاریخ آمریکا+تصاویر
انتظار می‌رود قیمت کادیلاک سلستیک به حدود ۳۰۰ هزار دلار و حتی فراتر برسد که دو برابر بیشتر از قیمت گران‌ترین محصول کنونی کادیلاک یعنی اسکالید V خواهد بود.

جمهوریت-انتظار می‌رود قیمت کادیلاک سلستیک به حدود ۳۰۰ هزار دلار و حتی فراتر برسد که دو برابر بیشتر از قیمت گران‌ترین محصول کنونی کادیلاک یعنی اسکالید V خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین، مورد بعدی هم اینکه سلستیک در کارخانه‌های معمولی جنرال موتورز تولید نخواهد شد بلکه به‌صورت دست‌ساز در مرکز فنی این شرکت در میشیگان تولید می‌شود که برای این کار ۸۱ میلیون دلار سرمایه‌گذاری در آن انجام گرفته است.

هرچند طراحی جلو و عقب سلستیک بسیار به کراس‌اوور لیریک شبیه است اما به گفته کادیلاک، طراحان در این خودرو از محصولات ۵۰ سال نخست فعالیت کادیلاک مثل مدل‌های V۱۶ قبل از جنگ جهانی و همین‌طور الدورادو بروگام سال ۱۹۵۷ الهام گرفته‌اند.

به گفته مهندس ارشد کادیلاک، این مدل‌ها اوج تجمل در دوران خودشان بودند و باعث شدند کادیلاک به استاندارد جهان تبدیل شود و حالا سلستیک هم می‌خواهد همین کار را انجام دهد.

 

هرچند از سلستیک به‌عنوان یک سدان یاد می‌شود اما فرم کلی این خودرو با سدان‌های سنتی بنتلی و رولزرویس بسیار متفاوت است زیرا در پرچم‌دار باشکوه کادیلاک از طرح فست‌بک با درب صندوق هاچ‌بکی استفاده شده است.

مهم‌ترین ویژگی‌های سلستیک اما در داخل آن دیده می‌شود زیرا در جلوی آن شاهد داشبوردی کاملاً دیجیتالی با یک نمایشگر منحنی ۵۵ اینچی هستیم. این صفحه‌نمایش بزرگ خود از چند نمایشگر تشکیل شده است که از تکنولوژی حفظ حریم خصوصی از طریق نوعی پرده دیجیتالی بهره می‌برد.

این ویژگی مانع از دیدن نمایشگر سمت راست توسط راننده می‌شود و سرنشین جلو می‌تواند بدون نگرانی از حواس‌پرتی راننده فیلم تماشا کند.

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=191495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰