جمهوریت ـ به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، در هفتۀ پایانی اسفندماه سال جاری، در راستای تمدید گواهینامههای سیستم مدیریت کیفیت (ISO9001) و سیستم مدیریت ریسک (ISO 31000) و مشتریمداری (ISO10002, ISO 10003, ISO 10004) ممیزی مراقبتی دوم جلساتی با حضور مدیران شرکت بیمه سرمد برگزار شد و گواهینامههای ISO بدون هیچگونه عدم انطباقی تمدید گردید.
بیمه سرمد از سال ۱۳۹۷ در جهت بهبود کیفیت ارائۀ خدمات به مشتریان استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت و مدیریت ریسک را در سازمان پیادهسازی نمود و گواهینامه مربوطه را دریافت کرد. همچنین برای اولین بار از سال ۱۴۰۰ به دلیل اهمیت بیشتر مشتریان و نیاز و انتظار ذینفعان، شرکت تصمیم به دریافت استانداردهای مشتریمداری گرفت و موفق به اخذ گواهینامههای مربوطه گردید.
گفتنی است ممیزی مراقبتی بیمه سرمد توسط شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران (TUV AUSTRIA) انجام شده است.
رپرتاژ آگهی
بیشتر بخوانید:
- آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره شرکت بیمه سرمد
- بازدید مدیر شعب و شبکۀ فروش بیمۀ سرمد از شعب ۹ استان کشور
- حضور بیمۀ سرمد در نخستین همایش و نمایشگاه «ایران پتروکم»
- خدمترسانی بیمه سرمد در استان سیستان و بلوچستان بررسی شد
- نشست هماندیشی مدیرعامل با نمایندگان
- چند انتصاب جدید در شرکت بیمه سرمد
- مدیرعامل بیمه سرمد با جمعی از کارگزاران استان خراسان رضوی دیدار کرد
- مدیرعامل بیمه سرمد با مدیر امور شعب بانک صادرات خراسان رضوی دیدار و گفتوگو کرد
- ساختمان بیمه سرمد در استان بوشهر افتتاح شد
- سومین نشست فصلی مدیران ستادی و شعب بیمه سرمد برگزار شد
- طرح بیمه جامع اصناف بیمه سرمد
- سیاُمین همایش ملی و یازدهمین همایش بینالمللی بیمه و توسعه برگزار شد
- پیام تبریک مدیر عامل بیمه سرمد، به مناسبت ۱۳ آذر روز ملی بیمه
- بیمه سرمد با غلبه بر میزبان مسابقات برای سومین سال متوالی فینالیست جام صنعت بیمه شد
- طرح سراسری بیمه جامع اصناف سرمد آغاز شد
- رئیس کل بیمه مرکزی از غرفه بیمه سرمد در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۳ بازدید کرد
- حضور بیمه سرمد در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۳
- جشنواره تخفیفات بیمهای سرمد آغاز شد
- محصول جدید بیمه سرمد رونمایی شد