تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
4

سی‌اُمین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه برگزار شد

  • کد خبر : 221559
  • 14 آذر 1402 - 7:29
سی‌اُمین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه برگزار شد
سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه‌وتوسعه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران با ارائه برنامه‌های علمی و تخصصی متنوع برگزار شد.

جمهوریت ـ به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، در مراسم افتتاحیه همایش مهمانان داخلی و بین‌المللی از اساتید، صاحب‌نظران و مدیران ارشد حوزه بیمه از کشورهای مالزی، اندونزی، امارات متحده عربی و ترکیه حضور داشتند.

در دومین روز از برگزاری این رویداد و همزمان با روز ملی بیمه، سخنرانی‌های علمی با حضور مقامات کشوری، مدیران ارشد صنعت بیمه و مهمانان بین‌المللی برگزار شد.

در مجاورت محل برگزاری این همایش، غرفه بیمه سرمد بر پا شده و به معرفی محصولات و خدمات شرکت پرداخت. مدیرعامل بیمه سرمد در غرفه این شرکت، میزبان مدیران و معاونین شرکت‌های مختلف صنعت بیمه بود.

سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه‌وتوسعه با موضوع تکامل زیست‌بوم صنعت بیمه «تکافل، حکم‌رانی و فناوری‌های نوین» ۱۲ و ۱۳ آذر ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

در ادامه این همایش علی استادهاشمی، رئیس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از میزبانی بیمه سرمد برای گردهمایی متولیان، سیاست‌گذاران و کارشناسان این شرکت به مناسبت سالروز ملی بیمه در استان کرمان از آقای بهشتی‌نژاد قدردانی کرد.

 

 

رپرتاژ آگهی

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=221559

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰